بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

مالاکا در یک نگاه

مالاکا در یک نگاهمالاکا با ساختمان های باستانی، تپه های باستانی و ساختمان های استعماری، مرکز تاریخی کشور مالزی است. در این شهر بود که نیروهای استعمارگر برای نخستین بار با مالزیایی ها ارتباط برقرار کردند. و خاتمه کشور را به سیستم مالی و سیاسی خود تغییر...

18 آذر 1401

286 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان اردبیل آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در جهت ارتقای ایمنی راه ها 286 کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل آسفالت شده است.

29 آبان 1401

آنالیز شرایط مدارس خوی بعد از زمین لرزه با حضور معاون وزیر ، 80 باب مدرسه خسارت دیدند

بعد از زلزله 5 و 4 دهم ریشتری در شهرستان خوی مدارس این شهرستان تعطیل شده است و آموزش در بستر فضای مجازی و شاد ادامه می یابد.

20 مهر 1401

نارین قلعه نائین یادگاری از دوره اشکانیان به شمار می رود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نارین قلعه نائین یادگاری از دوره اشکانیان به شمار می رود.

21 شهریور 1401

افتتاحیه رسمی کرسی یونسکو در مخاطرات زمین شناختی برگزار گردید

افتتاحیه رسمی کرسی یونسکو در مخاطرات زمین شناختی، ساعت 13 امروز 4 اسفند ماه بر عرشه کشتی کاوشگر خلیج فارس به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مهمانانی از سراسر دنیا برگزار گردید.

24 تیر 1401

ورود به تمام آثار تاریخی ملی و جهانی کشور آزاد است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، ورود به تمام آثار تاریخی ملی و جهانی کشور آزاد است.

28 خرداد 1401

ارگ کلاه فرنگی؛ سرمایه ملی و هویت بیرجند همچنان در حصار وعده ها

علی رغم آغاز بازسازی ارگ کلاه فرنگی #بیرجند به عنوان هویت تاریخی شهر، وعده های داده شده طی سال های گذشته برای این بنای تاریخی هنوز محقق نشده است.

24 خرداد 1401

الواح گلی هخامنشی از آمریکا به ایران باز می گردند

الواح گلی دوره هخامنشی که در آمریکا بودند، خاتمه با رای زنی های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران، مجوز بازگشت به ایران را گرفتند.

27 اردیبهشت 1401

یکی از گلوگاه های افزایش جمعیت، حل مسکن است

تهران (پانا) - شهردار تهران گفت که اگر امروز بحران جمعیت وجود دارد، یکی از گلوگاه های افزایش جمعیت، حل مسکن است و ناایمنی که در بحث مسکن ها وجود دارد، ناشی از مشکل در ساخت وساز است؛ بعلاوه در بحث معیشت و اقتصاد خانوار نیز بحث مسکن نقطه مشترک است.

18 اردیبهشت 1401

کشف هولناک یک مومیایی 1000 ساله داخل مجسمه طلایی!

کشف یک مومیایی داخل مجسمه ای طلاییامروز می خواهیم در خصوص کشفی عجیب و باورنکردنی با شما صحبت کنیم. یک مجسمه طلایی که بودا را در حالت نشسته نشان می دهد از نیایشگاه های چین خارج شده و سر از یک حراجی در هلند در آورده است. اما این مجسمه رازی هولناک را در خود...

24 فروردین 1401

چشمان تامی فی؛ پشت صحنۀ امپراطوری ریاکاران

تامی (با بازی جسیکا چستین) جوان مسیحی آرمانگرایی است که ایده های تازه و بزرگی برای راهنمایی و سرپرستی جامعۀ مومنان مسیحی دارد. او با جیم بکر (اندرو گارفیلد) که عقاید مشابهی دارد آشنا می گردد و در کنار هم یک برنامه تلویزیونی مذهبی راه اندازی می نمایند....

18 فروردین 1401

شرایط نامناسب آتشکده دوره ساسانی

آتشکده ساسانی جهرم، به وسیله بازدیدکنندگانی که فرهنگ بازدید عمومی از این بنا را رعایت نکرده اند، به شدت تخریب شده است.

1 اسفند 1400

آنالیز شرایط تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج با حضور دانیالی

در پی درخواست پیامکی رییس هیات مدیره شرکت تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف مسائل این تعاونی، حجت الله عبدالملکی، به مشاور خود در امور تعاون، دستور داد موضوع با قید فوریت آنالیز و پیگیری گردد.

25 بهمن 1400

تاول پوست و صورت

تاول بر روی صورت نه تنها باعث ایجاد احساس ناخوشایند در فرد می شود، بلکه می تواند نشانه ای از یک بیماری جدی نیز باشد. اغلب، علائمی که همراه با تاول هستند، سرنخ هایی برای تشخیص دلیل اصلی این مشکل می باشند.

21 آبان 1400

قدرت سلول های بنیادی برای ایجاد بافت غضروف

دانشمندان دانشگاه ساوتهمپتون پیروز به ابداع روش جدیدی شدند که می تواند برای فراوری بافت غضروف انسانی مورد استفاد ه قرار گیرد.

18 مهر 1400

8 دیدنی آنکارا : زیباترین جاذبه آنکارا در 8 مکان دیدنی

جاذبه آنکارا ترکیه در 8 مکان دیدنی : بهترین جاذبه آنکارا ترکیه کجاست ؟در مرکز ترکیه لذت ببرید - آنکارا شهر زیبای ترکیه مقصد توریستی عالی برای سفر است. در یک روز ماشین کرایه کنید، به اسکی بروید، از چشم انداز ها دیدنی آنکارا بازدید کنید و یا حتی در چشمه آبگرم...

12 مرداد 1400

هورامان تا سرانجام تیر ثبت جهانی می گردد

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، دکتر علی اصغر مونسان روز سه شنبه 15 تیرماه 1400 در نشست آنالیز فرایند ثبت جهانی هورامان بیان نمود: ان شاءالله با کوشش های بیشتر بتوانیم تا انتها تیرماه خبر خوش ثبت جهانی هورامان...

10 مرداد 1400

بچه ها بزهکار ایرانی بیشتر، چه جرائمی مرتکب می شوند؟، کوشش برای اصلاح رفتار اطفال مجرم

یک قاضی دادگاه اطفال به تشریح عمده ترین جرائمی که بچه ها و نوجوانان در ایران به آن مرتکب می شوند پرداخت.

20 اردیبهشت 1400

آیفون 13 پرو ممکن است عکاسی پرتره پیشرفته تر و رنگ مشکی مات داشته باشد

با وجود اینکه زمان به نسبت زیادی تا رونمایی از آیفون های 13 باقی مانده است، اما تا به امروز شایعه های مختلفی درباره آیفون های 2021 منتشر شده اند. با گذشت زمان و نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون های بعدی، به تازگی شایعه های درباره تغییرات ظاهری رخ داده در...

26 فروردین 1400

آنالیز چگونگی فروش و درآمدهای نفتی بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس

چگونگی فروش و درآمدهای نفتی در لایحه بودجه سال 1400 با حضور وزیر نفت در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس آنالیز شد.

12 بهمن 1399
تعداد: (30)