آنالیز شرایط تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج با حضور دانیالی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در پی درخواست پیامکی رییس هیات مدیره شرکت تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف مسائل این تعاونی، حجت الله عبدالملکی، به مشاور خود در امور تعاون، دستور داد موضوع با قید فوریت آنالیز و پیگیری گردد.

آنالیز شرایط تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج با حضور دانیالی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهمینه دانیالی به همین منظور، راهی روستای وردیج شد و در نشستی با حضور مدیرعامل، اعضای هئیت مدیره، اعضای شورای اسلامی، دهیار و فعالان روستا، مسائل این تعاونی را آنالیز کرد.

مشاور وزیر در امور تعاون در این باره گفت: در مورد موضوعات مرتبط با وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هدایت های لازم انجام و مباحث مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی نیز به این وزارتخانه طی نامه ای ارجاع شد.

مشاور وزیر در امور تعاون تاکید نمود: مباحث مرتبط با حوزه زنان و خانواده برای آنالیز به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده ارسال شد.

سید محمد میرآقابابا، رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی فراوریی توزیعی کشاورزی وردیج در این باره گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با دریافت فقط یک پیامک از سوی تعاونی فراوریی کشاورزی وردیج، بعد از گذشت 2 ساعت، درخواست رسیدگی به مسائل روستای وردیج و جیحون، دستور رسیدگی کتبی را صادر کرد.

وی ادامه داد: روز بعد، از دفتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعاونی تماس گرفته شد تا برای آنالیز اولیه و ارائه توضیحات لازم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یابیم.

رئیس هیات مدیره شرکت ادامه داد: در اولین نشست، دکتر عبدالملکی دستور رسیدگی را به خانم دانیالی دادند تا ضمن بازدید دقیق از روستای وردیج، برای برطرف مسائل آن اقدام نمایند.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی فراوریی توزیعی کشاورزی وردیج تاکید نمود: پس از این نشست، دکتر دانیالی از منطقه گردشگری وردیج، ظرفیت های گردشگری، کارگاه های فراوریی، مرغداری و دامداری ها، فراوریات بانوان و رستوران و دکه های بین راهی و سالن سورت و بسته بندی محصولات باغی در معیّت اعضای شورای اسلامی دو روستای وردیج و جیحون، هیات مدیره های تعاونی مسکن و کشاورزی وردیج و نمایندگانی از طرف فعالان فراوری در روستا بازدید کردند.

وی اضافه کرد: طی نشستی با مشاور وزیر در امور تعاون، مقرر شد برای برطرف مسائل طرح الحاق بافت بعد از مکاتبه دهیار روستا با وزیر تعاون و ارسال طرح جهت مطالعه دقیق و مستندات اداری پیگیری شده و در نشستی با حضور معاون وزیر مسکن و شهرسازی در وزارت کار، این مشکل برطرف گردد تا راه برای ساخت مسکن جوانان و سایر خدمات مهم هموار گردد.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی فراوریی توزیعی کشاورزی وردیج اظهار داشت: در نشست با خانم دانیالی مقرر شد تعاونی فراوریی کشاورزی وردیج نسبت به فراخوان عضویت تمامی مردم روستای وردیج (اعم از خواهران و برادران) اقدام نموده و برای فراگیر کردن و چند منظوره شدن این شرکت تعاونی با همکاری مشاور وزیر تعاون اقدام کند.

وی اضافه کرد: مقرر شد مکاتبه ای با وزارت جهاد کشاورزی انجام و نشستی نیز در وزارت کار برگزار گردد تا برای برطرف مسائل سالن های دامداری، مرغداری و دامداران بدون مکان اقدام شد، بعلاوه، برای بهسازی و نوسازی راه روستای جیحون مکاتبات لازم با وزرای راه شهرسازی و جهادکشاورزی انجام شده و اقدامات لازم پیگیری گردد.

میرآقابابا با اشاره به دیگر مصوبه این نشست اظهار داشت: مقرر شد تمامی فراورینمایندگان خُرد روستا اعم از بانوان فعال در مشاغل خانگی، رستوران ها و دامداران درخواست های تسهیلات خود را مکتوب به مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی وردیج تحویل دهند تا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه گردد و اقدامات لازم صورت گیرد.

وی بعلاوه از اهتمام و توجّه دکتر عبدالملکی، وزیر مردمی، متخصص و متعهد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد که تنها با دریافت یک پیامک، دستور فوری رسیدگی به مسائل مردم را صادر کرد.

لازم به ذکر است: روستای وردیج تهران در منطقه 22 در اتوبان شهید همت غرب واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنالیز شرایط تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج با حضور دانیالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شرایط تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج با حضور دانیالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید