آنالیز چگونگی فروش و درآمدهای نفتی بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، چگونگی فروش و درآمدهای نفتی در لایحه بودجه سال 1400 با حضور وزیر نفت در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس آنالیز شد.

آنالیز چگونگی فروش و درآمدهای نفتی بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس

جبار کوچکی نژاد درباره نشست عصر امروز (شنبه، ششم دی ماه) کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی به خبرنگار شانا گفت: در این نشست مباحث مربوط به نفت و درآمدهای نفتی در لایحه بودجه سال 1400 بحث و آنالیز شد و وزیر نفت نیز عنوان نمود که ما می توانیم سال آینده روزانه 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت بفروشیم.

وی اضافه نمود: زنگنه در این نشست تاکید نمود که ما در سال های 95 و 96 و حتی چند ماهی در سال 97 بیش از 2 میلیون و 400 هزار بشکه نفت صادر کردیم، از این رو فروش 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت برای سال آینده نیز امکان پذیر است.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت به وضع زیرساخت های صنعت نفت نیز اشاره نمود، گفت: وزیر نفت تاکید نمود که در شرایط کنونی برای بازسازی و نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به منابع اقتصادی احتیاج داریم.

کوچکی نژاد عنوان نمود: هرچند بیشتر اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با فروش 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت برای سال آینده مخالفند، اما باید منتظر تصمیم ها و جمع بندی های بعدی در این باره باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آنالیز چگونگی فروش و درآمدهای نفتی بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز چگونگی فروش و درآمدهای نفتی بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید