کسب و کار

برترین رستوران های زنجان کدامند؟

اگر دلتان میخواد از تابستان داغ برای چند روزی در امان بمانید و به شهری خنک سفر کنید شاید بهتر باشد به زنجان فکر کنید. از آنجایی هم که آدم در هر سفری ناگذیر از رفتن به رستوران های آن شهر است، دلش می خواهد بداند در کجا و کدام رستوران می تواند غذای باب طبع...

24 آذر 1401

حلقه میلیارد تومانی با نوشته مجذوب کننده را ببینید

حلقه ای زیبا و مرموز به وسیله یک مرد انگلیسی به روشی عجیب کشف شد.

15 آذر 1401

خمیر سیلیکون چیست و چگونه دمای پردازنده را کاهش می دهد؟

تقریبا تمام کاربران از اهمیت دما برای قطعات سخت افزاری اطلاع دارند. اگر قطعات موردنظر در محدوده دمایی مناسبی قرار داشته باشند، می توانند عملکرد ایده آلی را ارائه کنند. دمای بالاتر از حد انتظار علاوه بر کاهش عمر قطعات مختلف، عملکرد آن ها را هم تحت تاثیر...

1 آذر 1401

تصاویر ، مقایسه 2 خودروی کراس اوور پرطرفدار بازار ایران

گجت نیوز نوشت: قصد داریم دو رقیب چینی و پرطرفدار کشورمان، هایما S7 پلاس و ام وی ام X55 پرو را با یکدیگر مقایسه و مشخصات فنی، طراحی ظاهری و امکانات رفاهی شان را حلاجی کنیم.

30 آبان 1401

پلنگ سیاه به سینما آمد ، پیش بینی فروش 365 میلیون دلاری

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد به عنوان آخرین فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با پیش بینی فروش 365 میلیون دلاری روز آدینه 11 نوامبر به روی پرده سینماها می رود.

19 آبان 1401

جزئیات تازه از ورود خودروهای وارداتی به کشور ، نخستین خودروهای وارداتی چه زمانی وارد می شوند؟

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: زمان ورود نخستین خودروهای وارداتی به کشور به سرعت عمل واردکنندگان که بنگاه های مالی هستند، بستگی خواهد داشت.

12 آبان 1401

تداوم کشت قراردادی برنج، گندم و دانه های روغنی در کشور

مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشت قراردادی محصول برنج، گندم و دانه های روغنی در سال زراعی جاری در کشور ادامه می یابد.

2 آبان 1401

برترین زمان مصرف ویتامین ها ، ویتامین C و D را چه موقع بخوریم؟

احتمالا بارها به امید سلامتی بیشتر از مکمل های ویتامین و مواد معدنی استفاده نموده اید اما ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که برترین زمان مصرف ویتامین ها و قرص های تقویتی چه زمانی است؟

18 مهر 1401

گوشی تاشوی گوگل چه زمانی به بازار می آید؟ ، رقابت پیکسل با سامسونگ

گوگل انتها از سری گوشی های پرچمدار پیکسل 7 و اولین ساعت هوشمند خود به نام پیکسل واچ (Pixel Watch) رونمایی کرد.

15 مهر 1401

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان از 12 مهر در قزوین

نمایشگاه صنعت ساختمان از 12 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گشایش می یابد.

7 مهر 1401

مرکز تجاری سارینا 1 و 2 از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس اخبار بدست آمده، مرکز تجاری سارینا 1 و 2 از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.

29 شهریور 1401

برگزاری دوره آنالیز ویژه اقتصاد ایران باحضور رئیس مجمع فعالان مالی کشور در زنجان

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری دوره آنالیز ویژه اقتصاد ایران با حضور رئیس مجمع فعالان مالی کشور در زنجان خبرداد.

26 شهریور 1401

حامیان دوآتشه، دلال سگ از آب درآمدند ، خرید و فروش سگ ممنوع شد

این روزها بعضی حامی نماها، سگ های بدون صاحب را از مراکز نگهداری یا افرادی که تمایل به واگذاری دارند،گرفته و میلیونی می فروشند.یا با استفاده از واژگانی چونواگذاری رایگان یا یاری به درمان حیوانات شهروندان را طعمه نموده و ازطریق مختلف از آنها مبالغی را...

22 شهریور 1401

فروش ابزارهای دور زدن ایمنی خودرو برای آمازون دردسرساز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، هرچند فروش گیره های فلزی غیرقانونی نیست اما پس از مرگ سایروس میستری، سرمایه دار هندی در یک سانحه رانندگی، این ابزارها در کنار مسائل وسیع تر ایمنی جاده بیش از پیش تحت تحقیقات قرار گرفته اند.

20 شهریور 1401

مارماریس مارینا مارماریس

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ترکیه قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مارماریس یعنی مارماریس مارینا را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

17 شهریور 1401

خدمات سریع دریافت و پرداخت ارزی با نوین پرداخت

اگر قصد معامله در سایت های خارجی دارید، می توانید از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

11 شهریور 1401

5 نکته بسیار مهم برای خرید جایگاه تالار

خرید جایگاه تالار یکی از مهم ترین مواردی است که صاحبان تالارهای پذیرایی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. جایگاه تالار به علت اینکه به طور مکرر از آن استفاده می گردد، باید ظاهری شیک و دارای استقامت بسیار بالا باشد. یکی از مهم ترین مواردی که در این باره...

11 شهریور 1401

مشکل اتباع خارجی برای خرید نان با کارتخوان هوشمند حل شد

محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد درباره مشخص تکلیف نحوه خرید نان جمعیتی از مردم کشورمان از جمله اتباع خارجی و یا افرادی که به هر دلیلی کارت بانکی ندارند، با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان گفت: وزارت کشور با یک رویکرد راهبردی این موضوع را به ویژه برای اتباع...

3 شهریور 1401

انتقاد تند رشیدی کوچی از کیفیت اینترنت ، از وعده 6ماهه وزیر یک سال گذشت ، مردم پول بیشتری می پردازند اما...

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید نمود: مقوله قانونمند کردن فضای مجازی یک مقوله درست و دقیقی است که تفاوت معناداری با بستن و محدود کردن داشته و امید است مسئولان تصمیم گیر در این حوزه نگرانی مردم را درک نمایند.

2 شهریور 1401

تفاهم نامۀ ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با تمرکز بر سیستم ارتباطی بی سیم تاکسی

ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، با هدف تحقق تحول دیجیتال در صنعت حمل و نقل، تفاهم نامه ای با تمرکز بر ارائه سیستم بی سیم ایرانسل واکه، تبادل کردند.

28 مرداد 1401
تعداد: (166)