فروش ابزارهای دور زدن ایمنی خودرو برای آمازون دردسرساز شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از رویترز، هرچند فروش گیره های فلزی غیرقانونی نیست اما پس از مرگ سایروس میستری، سرمایه دار هندی در یک سانحه رانندگی، این ابزارها در کنار مسائل وسیع تر ایمنی جاده بیش از پیش تحت تحقیقات قرار گرفته اند.

فروش ابزارهای دور زدن ایمنی خودرو برای آمازون دردسرساز شد

رسانه های محلی هند اعلام کردند میستری کمربند ایمنی خود را هنگام رانندگی نبسته بوده و همین امر بحث و حدس وسیعی درباره ایمنی جاده در چهارمین بازار بزرگ خودروی دنیا را به وجود آورد.

نیتین گادکاری وزیر حمل ونقل هند در مصاحبه ای از اقدامات ایمنی نو خبرداد. به گفته او گیره های فلزی که در آمازون فروخته می شوند، در شکاف مخصوص کمربند ایمنی قرار داده می شوند تا پیغام هشدار خودرو برای نبستن آن را خنثی نمایند. به طور معمول تا زمانیکه فرد هنگام رانندگی کمربند ایمنی خود را نبندد، زنگ هشدار پخش می گردد.

گادکاری در این باره گفت: مردم گیره ها را از آمازون می خرند تا از بستن کمربند ایمنی اجتناب نمایند. ما پیغام هشداری به آمازون فرستاده ایم تا فروش این ابزارها را متوقف کند.

در وب سایت آمازون در هند چند لیست برای گیره های فلزی کوچکی وجود دارد که در توضیحات آنها ذکر شده زنگ هشدار کمربند ایمنی خودروهای مختلف را حذف می نمایند. قیمت بعضی از این ابزارها بسیار ازان و 249 روپیه (3.12 دلار) است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فروش ابزارهای دور زدن ایمنی خودرو برای آمازون دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش ابزارهای دور زدن ایمنی خودرو برای آمازون دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید