مرکز تجاری سارینا 1 و 2 از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سیری در ایران/ براساس اخبار بدست آمده، مرکز تجاری سارینا 1 و 2 از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود.

مرکز تجاری سارینا 1 و 2 از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود

مرکز خرید سارینا یک در سال 1386 ساخته شده و 218 فروشگاه آن انواع کالاها از پوشاک (مردانه، زنانه و بچه گانه) گرفته تا کیف و کفش، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و لوازم خانگی و غیره را به فروش می رسانند. در نمایشگاه هنری در طبقه هفتم مرکز خرید سارینا یک می توانید آثار هنری و صنایع دستی را تماشا و خریداری کنید. از امکانات رفاهی این مرکز خرید میتوان به پارکینگ اختصاصی بزرگ، سینما چهاربعدی، رستورانی بزرگ با انواع غذاهای محلی و بین المللی با کیفیت بالا و تنوع بسیار، اینترنت پرسرعت و آسانسورهای متعدد اشاره کرد.

مرکز خرید سارینا دو مرکز خریدی هشت طبقه با مساحت حدود 21,000 مترمربع و زیر بنای 150,000 مترمربع بوده که 6 طبقه آن بطور کامل به بخش تجاری و تفریحی اختصاص خواهد داشت. طبقه همکف ساختمان دارای دو بخش شمالی (امیرکبیر) و جنوبی (مروارید) است. در بخش شمالی مرکز خرید 22 واحد تجاری بزرگ، هایپرمارکت و فروشگاه بزرگ برندهای معتبر جهانی وجود خواهند داشت؛ در حالی که بخش جنوبی طبقه همکف به فروش طلا و جواهرات، الماس و سنگهای گرانبها، ساعت و صرافی اختصاص دارد.

پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش، صوتی و تصویری، کامپیوتر و لپ تاپ، موبایل و لوازم جانبی، لوازم التحریر و مواد غذایی از دیگر کالاهای ارائه شده در مرکز خرید سارینا دو هستند. از امکانات رفاهی مرکز خرید سارینا دو میتوان رستوران های سنتی و مدرن، کافه و فست فود، شهربازی مدرن، سالن بیلیارد، مینی بولینگ، بولینگ بزرگسالان، پارکینگ، سالن ماساژ و سالن سینما چهار بعدی را نام برد.

در ادامه بخوانیدمعروف ترین مراکز خرید کیش و لذت تفریحی بی نظیرمنبع: همگردی

به "مرکز تجاری سارینا 1 و 2 از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز تجاری سارینا 1 و 2 از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید