برگزاری دوره آنالیز ویژه اقتصاد ایران باحضور رئیس مجمع فعالان مالی کشور در زنجان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری دوره آنالیز ویژه اقتصاد ایران با حضور رئیس مجمع فعالان مالی کشور در زنجان خبرداد.

برگزاری دوره آنالیز ویژه اقتصاد ایران باحضور رئیس مجمع فعالان مالی کشور در زنجان

سید علیرضا حجازیان عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی زنجان روز چهارشنبه ضمن تشریح بعضی از مهمترین اقدامات و برنامه های اتاق تا سرانجام سال جاری، از برگزاری یک دوره آموزشی ویژه با موضوع آنالیز اقتصاد ایران در نیمه دوم سال 1401 با حضور یکی از مدرسان مجرب ایران اطلاع داد.

او همچین با اشاره به حضور حامد پاک طینت رئیس مجمع فعالان مالی در زنجان، اضافه نمود: او یکی از برترین مدرسان ایران در زمینه اقتصاد است که مشاوره های مالی او همیشه مورد توجه اقتصاددانان کشور بوده و اتاق بازرگانی زنجان با توجه به اهمیت این موضوع برای فعالان مالی و با رایزنی های انجام شده، با حضور این مدرس، دوره ویژه ای را به صورت رایگان برای فعالان مالی استان زنجان برگزار خواهد نمود.

حجازیان با بیان اینکه این سمینار آموزشی فرصت ویژه ای برای مدیران واحد های تولیدی و مالی استان، فعالان مالی و علاقه مندان به مباحث مالی است تا با توجه به آمار و پیش بینی ها و مباحث مطورحه در این دوره بتوانند راستا حرکتی خود را تا سرانجام سال برنامه ریزی نمایند، توضیح داد: از سرفصل های این دوره می توان به تجزیه و تحلیل اقتصاد ایران و شناخت شرایط موجود و پیش بینی اقتصاد ایران در نیمه دوم سال در 2 سناریوی توافق هسته ای و عدم توافق هسته ای اشاره نمود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی زنجان با تأکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان در مبحث آموزش به صورت بسیار جدی ورود نموده و دوره های مختلفی را در بالاترین سطح ممکن تا سرانجام سال برگزار خواهد نمود، اضافه نمود: یکی دیگر از مباحث این دوره آموزشی فرصت ها و تهدید های کسب و کار برای فعالان مالی در نیمه دوم سال 1401 خواهد بود.

حجازیان با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده زمینه طرح سوالات و أخذ مشاوره های لازم برای فعالان مالی به صورت رایگان و ویژه در این برنامه فراهم شده است، ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده این برنامه 29 شهریورماه در سالن همایش های اتاق بازرگانی زنجان برگزار خواهد شد.

وبلاگ اخبار و رویدادها زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری دوره آنالیز ویژه اقتصاد ایران باحضور رئیس مجمع فعالان مالی کشور در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آنالیز ویژه اقتصاد ایران باحضور رئیس مجمع فعالان مالی کشور در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید