پلنگ سیاه به سینما آمد ، پیش بینی فروش 365 میلیون دلاری

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد به عنوان آخرین فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با پیش بینی فروش 365 میلیون دلاری روز آدینه 11 نوامبر به روی پرده سینماها می رود.

پلنگ سیاه به سینما آمد ، پیش بینی فروش 365 میلیون دلاری

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، Black Panther: Wakanda Forever یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت بلک پنتر از مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم که به وسیله مارول استودیوز فراوری و به وسیله استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده دنباله ای بر پلنگ سیاه در سال 2018 و سی امین فیلم در دنیای سینمای مارول است.

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد در پی یک شروع بزرگ در سرانجام هفته در سراسر دنیا است. فیلم بلک آدام سه هفته است که بالاترین فروش در گیشه را به خود اختصاص داده است، اما قرار است پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد با یک افتتاحیه بزرگ بعد از این فیلم نمایش داده گردد. 365 میلیون دلار فروش برای این فیلم در سراسر دنیا پیش بینی شده است.

رایان کوگلر کارگردانی این فیلم را که فیلمنامه آن به وسیله جو رابرت کول نوشته شده بر عهده دارد و لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، وینستون دوک، فلورنس کازومبا، دومینیک تورن، میشائلا کوئل، تنوک هوئرتا، مارتین فریمن و آنجلا باست در آن ایفای نقش نموده اند.

  • درگذشت یکی از کهنسال ترین بازیگران دنیا | بازی در 200 فیلم و سریال تلویزیونی
  • فیلم و سریال های نو دنیا | از پلنگ سیاه 3 تا یک سریال از کارگردان اسکاری

در این فیلم، رهبران پادشاهی واکاندا برای محافظت از ملت خود در پی مرگ پادشاه تِ چالا مبارزه می نمایند.

بلک آدام برای سومین هفته پیاپی در صدر جدول فروش سینماهای آمریکا نهاده شد. این فیلم که از شروع اکران تا به امروز رقیب جدی نداشته انتظار می رود بتواند فروش خود را بیش از 120 میلیون دلار افزایش دهد. پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد رقیب نوی برای فیلم دوان جانسون خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "پلنگ سیاه به سینما آمد ، پیش بینی فروش 365 میلیون دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلنگ سیاه به سینما آمد ، پیش بینی فروش 365 میلیون دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید