برترین رستوران های زنجان کدامند؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، اگر دلتان میخواد از تابستان داغ برای چند روزی در امان بمانید و به شهری خنک سفر کنید شاید بهتر باشد به زنجان فکر کنید. از آنجایی هم که آدم در هر سفری ناگذیر از رفتن به رستوران های آن شهر است، دلش می خواهد بداند در کجا و کدام رستوران می تواند غذای باب طبع و خوبی بخورد، به خصوص که برای اولین بار هم به آن شهر رفته باشد. از این رو شاید بد نباشد با ما همراه شوید تا گشتی در برترین رستوران های زنجان بزنیم.

برترین رستوران های زنجان کدامند؟

رستوران پلو

بعید است از یک زنجانی درباره برترین رستوران های زنجان بپرسید و اسمی از رستوران پلو نیاورد. جز خود زنجانی ها، این رستوران به نظر بسیاری از آنهایی که به زنجان سفر نموده اند هم یکی از باکیفیت ترین هاست. از کباب های اینجا چه کباب کوبیده، چه فیله، چه سلطانی و بختیاری، زیاد تعریف می نمایند. برنج با کره محلی سر میز آورده می گردد و برخی وقت ها بعد از غذا و موقع ترک رستوران، با دادن یک سیب سرخ بدرقه تان می نمایند. ماست خیار رستوران پلو و سالادهایش را نباید از دست داد. ماست و خیاری که پر از کشمش و گردوست و مزه اش به یادماندنی.

آدرس: خیابان خرمشهر، خیابان معلم، روبروی کوچه اول

برترین سوغات و صنایع دستی زنجان.

رستوران صدف

سرویس دهی خوب این چیزی ست که بیشتری ها درباره رستوران صدف می گویند. رستوران صدف محیط آرام و شیکی دارد و یکی از رستوران های پرهوادار زنجان است. در صدف چی بخورید بهتر است؟ باقالی پلو، کباب برگ، شیشلیک و جوجه اینجا حرف ندارد و توصیه شده که زیتون پرورده اش را حتما امتحان کنید. بعد از غذا هم می توان در پارک باصفای ملت که درست روبه روی رستوران است حال و هوایی عوض کرد.

آدرس: خیابان خرمشهر روبروی پارک ملت (شهربازی)

دیزی سرای عابدینی

دیزی را باید در محیطی صمیمی، باصفا و خودمانی خورد و عابدینی همه این فاکتورها را دارد. دیزی سرای عابدینی در بازار سنتی زنجان است و آن چیزی که آدم را بیشتر از همه جذب می نماید اگر محیط خودمانی اش نباشد برخورد آقای عابدینی است.

آقای عابدینی و برادرش که دیزی سرا را اداره می نمایند، خوش برخورد و مهمانوازند و گاهی در تیلیت کردن و کوبیدن گوشت هم به یاری مشتریان می آیند. دیزی در اینجا با مخلفات جدانشدنی، یعنی سبزی، ترشی و پیاز سر میز آورده می گردد. صبح ها هم املت ربی و چای دبش عابدینی ها را نباید از دست داد.

آدرس: راسته بازار پایین زنجان

غذای مجلسی

آدم در سفر برخی وقت ها دلش برای غذای خانگی تنگ می گردد و می خواهد طعم و بوی غذای خانگی و مثلا ماکارونی، دلمه، کتلت یا کشک بادمجان را بچشد. در سفر به زنجان اگر شما هم جزو این گروه بودید، پیشنهاد ما در بین رستوران های زنجان، غذای خانگی مجلسی است. مسمای گوشت، چلو گوشت، فیله جوجه و انواع و اقسام خورشت های مجلسی را باید امتحان کرد. اگر دلتان هم نخواست که همان جا غذا بخورید، غذای مجلسی سرویس بیرون بر دارد.

آدرس: شهرک کارمندان، جنب مسجد قبا

برترین جاهای دیدنی زنجان

فست فود ارگانو، پیتزا در محیطی خوب

در زنجان اگر دلتان خواست پیتزا و پاستا بخورید و تنوعی در وعده هایتان ایجاد کنید، از ما می شنوید، ارگانو را در فهرست تان قرار دهید. محیط خوب ارگانو به اضافه پیتزا ونیز، پپرونی ایتالیایی، مرغ سوخاری، استیک و سالاد سزار و به خصوص پاستای آلفردو ارگانو هوادار زیاد دارد.

آدرس: روبروی نمایشگاه بین المللی، قبل از مرکز تفریحی

منبع: اسنپ تریپ

به "برترین رستوران های زنجان کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های زنجان کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید