مارماریس مارینا مارماریس

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ترکیه قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای مارماریس یعنی مارماریس مارینا را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

مارماریس مارینا مارماریس

مرکز خرید مارماریس مارینا در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه واقع شده و علاوه بر مرکز خرید ، یکی از سرگرمیات مارماریس نیز به شمار می آید چرا که در آن امکانات متنوعی برای سرگرمی مراجعه نمایندگان در نظر گرفته شده است.

در این مرکز اجناسی از قبیل کیف ، کفش ، پوشاک ، جواهرات ، اسباب بازی ، انواع تجهیزات قایقرانی ، لباس های مارک دار و سوغاتی به فروش می رسد که گردشگران می توانند به آن مراجعه کرده و اقلام مورد نظر خود را خریداری نمایند. وجود رستوران های لوکس از دیگر امکانات مرکز خرید است در رستوران های آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی طبخ خواهد شد.

مارماریس مارینا یک مکان فوق العاده برای شب زنده داری در تور مارماریس می باشد. این مکان با میدان جوانان 19 می مارماریس، حدود 24 دقیقه فاصله دارد. مارماریس مارینا یک مجموعه سرگرمیی و گردشگری به شمار میرود و مورد توجه افراد محلی و خارجی واقع شده است.

مارماریس مارینا یکی از برترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب و قدم زدن در امتداد اسکله می باشد. در کنار لذت بردن از این اسکله می توانید گشت و گذاری نیز در مغازه های اطراف آن داشته باشید و سوغاتی ترک و انواع لباس را خریداری نمایید. در گوشه کنار این مجموعه می توانید از موسیقی زنده لذت ببرید و زمانی که احساس گرسنگی کردید، از میان کافه رستوران های گوناگون، غذای دلخواه خود را انتخاب نمایید.

در این مرکز خرید بعلاوه جهت رفاه حال مشتریان، رستورانها و کافه های لوکس تعبیه شده است که به سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی می پردازند، تا مشتریان بتوانند در آنها به استراحت و صرف غذا بپردازند.

در این مرکز خرید بعلاوه امکانات متنوع سرگرمیی در نظر گرفته شده است که آن را به یکی از سرگرمیات مارماریس تبدیل کرده است.

ساعات کاری: 22-10

آدرس: Sarıana Mah. M.Münir Elgin Bulvarı No:38/2 Netsel Marmaris Marina, Marmaris

منبع: تاپ تراول

به "مارماریس مارینا مارماریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارماریس مارینا مارماریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید