اخبار سیاسی

جزئیات گفت وگوهای ایران و چین برای اجرایی شدن سند 25ساله ، تدوین 16 تفاهم نامه میان 2 کشور

وزیر امور مالی و دارایی گفت: 16 تفاهم نامه همکاری ایران و چین تهیه شده و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط اجرایی شدن آن فراهم شود.

22 آذر 1401

مالاکا در یک نگاه

مالاکا در یک نگاهمالاکا با ساختمان های باستانی، تپه های باستانی و ساختمان های استعماری، مرکز تاریخی کشور مالزی است. در این شهر بود که نیروهای استعمارگر برای نخستین بار با مالزیایی ها ارتباط برقرار کردند. و خاتمه کشور را به سیستم مالی و سیاسی خود تغییر...

18 آذر 1401

راهپیمایی میلیونی خرچنگ های قرمز

دریای قرمز جزیره زیبای کریسمس را فراگرفته است، در حالی که ده ها میلیون خرچنگ قرمز برای تولید مثل از جنگل های بارانی به سمت ساحل حرکت می کنند.

9 آبان 1401

تداوم کشت قراردادی برنج، گندم و دانه های روغنی در کشور

مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشت قراردادی محصول برنج، گندم و دانه های روغنی در سال زراعی جاری در کشور ادامه می یابد.

2 آبان 1401

نگاه وزارت اقتصاد به بودجه، درآمدزایی نیست

خاندوزی گفت: به بودجه نگاه درآمدی نداریم و باوجوداینکه پارسال وزارت نفت و سازمان برنامه، پیشنهاد های دیگری داشتند ما اصرار کردیم که برای نرخ خوراک پتروشیمی، سقف بگذاریم.

27 مهر 1401

استانداری بوشهر: دستگیری لیدرهای اصلی تجمع پارس جنوبی

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: لیدرهای اصلی تجمع مسالمت آمیز پارس جنوبی با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.

21 مهر 1401

آنالیز شرایط مدارس خوی بعد از زمین لرزه با حضور معاون وزیر ، 80 باب مدرسه خسارت دیدند

بعد از زلزله 5 و 4 دهم ریشتری در شهرستان خوی مدارس این شهرستان تعطیل شده است و آموزش در بستر فضای مجازی و شاد ادامه می یابد.

20 مهر 1401

مهاجم سرشناس پرسپولیس جدیدترین قربانی اتفاقات سیاسی؟

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که سازمان لیگ فوتبال زمان برگزاری بازی های لیگ برتر را تا پایان هفته یازدهم مشخص کرده است تا تیم های لیگ فزونی هر 6 روز یک بار به مصاف یکدیگر بروند.

16 مهر 1401

سلامت آب شُرب همدان در اولویت واقع شده است

استاندار همدان گفت: سلامت آب شُرب مردم همدان خط قرمز ما است و سلامت و بهداشت آب شُرب همدان در اولویت واقع شده است.

10 مهر 1401

بی تدبیری و سهم طلبی مدیران سیاسی عامل اوضاع اسفناک دریاچه ارومیه

عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: اگر این تصمیمات غلط و سوءمدیریت ها در مورد حوضه آبریز دریاچه ارومیه نبود، خشکسالی نمی توانست تا این حد حیات دریاچه ارومیه را نابود کند.

30 شهریور 1401

فروش ابزارهای دور زدن ایمنی خودرو برای آمازون دردسرساز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، هرچند فروش گیره های فلزی غیرقانونی نیست اما پس از مرگ سایروس میستری، سرمایه دار هندی در یک سانحه رانندگی، این ابزارها در کنار مسائل وسیع تر ایمنی جاده بیش از پیش تحت تحقیقات قرار گرفته اند.

20 شهریور 1401

آیا وزارت صمت با تویوتا مذاکره نموده است؟

سیدرضا فاطمی امین امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در نمایشگاه بین المللی برگزار گردید، گفت:

6 شهریور 1401

مشکل اتباع خارجی برای خرید نان با کارتخوان هوشمند حل شد

محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد درباره مشخص تکلیف نحوه خرید نان جمعیتی از مردم کشورمان از جمله اتباع خارجی و یا افرادی که به هر دلیلی کارت بانکی ندارند، با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان گفت: وزارت کشور با یک رویکرد راهبردی این موضوع را به ویژه برای اتباع...

3 شهریور 1401

انتقاد تند رشیدی کوچی از کیفیت اینترنت ، از وعده 6ماهه وزیر یک سال گذشت ، مردم پول بیشتری می پردازند اما...

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید نمود: مقوله قانونمند کردن فضای مجازی یک مقوله درست و دقیقی است که تفاوت معناداری با بستن و محدود کردن داشته و امید است مسئولان تصمیم گیر در این حوزه نگرانی مردم را درک نمایند.

2 شهریور 1401

حضور بیش از 2 هزار دانشجو در المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر

پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر با حضور بیش از دو هزار دانشجو به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار می گردد.

27 مرداد 1401

زوج نو خط دفاعی پرسپولیس با کدام بازیکن ها تشکیل می گردد؟

تیم پرسپولیس در لیگ بیست ویکم درحالی نایب قهرمان شد که یکی از نقدهای پیشکسوتان این باشگاه تغییرات فراوان در خط دفاع بود. گل محمدی که از علی نعمتی، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، علیرضا ابراهیمی و وحدت هنانوف در دفاع میانی تیمش استفاده می کرد، با توجه به...

18 مرداد 1401

تمیزترین شهرهای دنیا در کدام کشورها قرار دارند؟

برای تمیز نگه داشتن یک شهر به چیزی بیش از قوانین دولتی و اعلان های عمومی نیاز است. علاوه بر اقدامات دولت، مردم هم باید با طبیعت دوست باشند و تا جایی که می توانند در این کار سهیم باشند.

13 مرداد 1401

ثبت نام جهش مسکن برای چه کسانی به صرفه است؟

در طرح نو دولت برای بازار مسکن همه مستاجران می توانند ثبت نام نمایند، اما اقساط این واحدها به نحوی است که برای همه متقاضیان به صرفه نیست. ثبت نام در طرح جهش مسکن برای چه گروه هایی به صرفه است؟

7 مرداد 1401

نمایشگاه کاریکاتور کن از نگاه نزدیک در متروی تهران

سید محمد نقیب هدف از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور کن از نگاه نزدیک را معرفی زوایای پنهان جشنواره های سیاسی هم چون کن فرانسه در توهین به مقدسات اسلامی بیان کرد.

22 تیر 1401

اوجی: سهمیه بنزین جبرانی برای مردم در نظر گرفته می گردد

وزیر نفت گفت: با هماهنگی رئیس جمهور سهمیه بنزین ویژه ای به منظور جبران اختلال رسانی سوخت در روزهای اخیر برای مردم در نظر گرفته می گردد.

21 تیر 1401
تعداد: (282)