کرونا آمارگیری نیروی کار را تلفنی کرد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، به منظور ارزیابی و تحلیل سیاست های کلان مالی کشور، آمارگیری طرح نیروی کار از خانوارهای کشور مطابق با آخرین توصیه های سازمان بین المللی کار (ILO) و براساس احتیاج برنامه ریزان و با هدف محاسبه شاخص های فصلی و سالانه نیروی کار از جمله نرخ مشارکت مالی، نرخ بیکاری و تغییرات آن ها طراحی شده است که در فصل بهار سال جاری به دلیل شیوع بحران ویروس کرونا، مسئولین و کمیته فنی برای برطرف این معضل در جمع آوری اطلاعات بازار کار، شیوه ها و راهکارهای جایگزینی در نظر گرفته اند.

کرونا آمارگیری نیروی کار را تلفنی کرد

بر این اساس، با توجه به اجرای طرح نیروی کار در فصل بهار 1399 از ابتدای روز بیستم اردیبهشت به مدت دو هفته با خانوارهای مشمول در فهرست نمونه گیری تصادفی به وسیله تماس تلفنی انجام می گیرد. همچنین در صورت عدم دسترسی تلفنی به خانوار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تکمیل پرسشنامه ها به وسیله مصاحبه حضوری اجرا خواهد شد.

تلفن های ستاد آمارگیری مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها برای تماس با خانوارهای نمونه به وسیله وب سایت رسمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها یا درگاه ملی آمار به نشانی www.amar.org.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: روزنامه اطلاعات

منبع: تجارت نیوز

به "کرونا آمارگیری نیروی کار را تلفنی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا آمارگیری نیروی کار را تلفنی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید