خبرنگاران القای ترس و تهدید رای دهندگان، شیوه ترامپ برای کسب پیروزی در انتخابات

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تهران- خبرنگاران- تنها سه روز تا برگزاری انتخابات 2020 آمریکا مانده و دونالد ترامپ که خود نیز به احتمال باختن در این دور از انتخابات پی برده است به امید پیروزی به القای ترس و تهدید رای دهندگان متکی شده است.

خبرنگاران القای ترس و تهدید رای دهندگان، شیوه ترامپ برای کسب پیروزی در انتخابات

به گزارش بامداد یکشنبه وبلاگ اخبار و رویدادها، ولید فارس کارشناس امنیت ملی و سیاست خارجی شبکه فاکس نیوز در پیغام توییتری نوشت: رییس جمهوری آمریکا در کارزاری انتخاباتی خود در پنسیلوانیا گفت: اگر بایدن در انتخابات پیروز گردد، چین مالک آمریکا خواهد شد.

فارس نوشت: ترامپ همچنین بیان کرد که اگر بایدن پیروز گردد، ایران و اخوان المسلمین خاورمیانه را تصاحب خواهند کرد.

رییس جمهوری آمریکا علاوه بر این در جمع طرفداران به تهدید جهادیون اشاره نمود و بیان کرد که برخلاف دولت بایدن، سیاست ایالات متحده می تواند با کشورهای اروپایی، عربی و آفریقایی که با داعش می جنگنند و با ایدئولوژی های اسلام گرایانه مقابله می نمایند همگرا گردد.

ترامپ در حالی مردم آمریکا را در خصوص به قدرت رسیدن چین و گروه های تروریستی می ترساند که با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات 2020 ایالت متحده بیشتر نظرسنجی ها بیانگر پیروزی بایدن در این دور از انتخابات هستند و رییس جمهوری چاره ای جز القای ترس و تهدید به امید کسب پیروزی در انتخابات ندارد.

ترساندن مردم در خصوص به قدرت رسیدن دوباره داعش توسط رییس جمهوری آمریکا در حالی صورت می گیرد که پیشتر مقامات آمریکایی از جمله هیلاری کلینتون و نیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سال 2016 به صراحت اعلام نموده بودند که داعش ساخته دستگاه اطلاعاتی آمریکاست.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران القای ترس و تهدید رای دهندگان، شیوه ترامپ برای کسب پیروزی در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران القای ترس و تهدید رای دهندگان، شیوه ترامپ برای کسب پیروزی در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید