نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ در سراسر جهان مختل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، در وب سایت Downdetector که قطعی وب سایت ها، سرویس ها و اپلیکیشن ها را رصد می کند حدود 12 هزار گزارش از قطعی سرویس این پیام رسان ثبت شده است. البته به دلیل شیوه جمع آوری داده در این وب سایت، احتمالاً تعداد کاربرانی که با...

3 آبان 1401

نسخه بتای اورواچ 2 اواسط بهار در دسترس قرار خواهد گرفت

شرکت بلیزارد (Blizzard) یک به روزرسانی ویدئویی نو در مورد بازی اورواچ 2 (Overwatch) منتشر کرد. در این به روزرسانی اعلام شد که نسخه آزمایشی محدود این بازی در اوایل خرداد ماه سال 1401 (اواخر آوریل 2021) عرضه خواهد شد. شما می توانید برای این نسخه در سایت رسمی اورواچ ثبت...

23 خرداد 1401

راهنمای جامع خرید انواع ساعت مچی زنانه و مردانه؛ تمام نکاتی که باید بدانید

فرقی ندارد از آن دسته افرادی هستید که عاشق ساعت هستند یا اینکه تنها یکی دوتا از آن ها را بنا به احتیاج تهیه نموده اند؛ درهرصورت نکاتی وجود دارد که دانستن آن ها برای خرید و نگهداری از ساعت مچی لازم است. اما چرا؟ ساعت های مچی این روزها بسیار بیشتر از یک وسیله...

4 خرداد 1401

دوره آموزش جاوا ، برترین دوره آموزشی جاوا از مقدماتی تا پیشرفته

چرا آموزش زبان برنامه نویسی جاوا مساله مهمی به شمار می آید؟ پاسخ دنیای رو به توسعه پلتفرم های اینترنتی و احتیاج روز افزون به کدنویسی می باشد. با پیشرفت فناوری ما هر روز با ابعاد تازه ای از توسعه روبرو می شویم. یکی از بخش هایی که در تکنولوژی به ویژه در دنیای...

9 اردیبهشت 1401

بررسی خودروزدایی از شهر در رادیو

تهران (پانا) - برنامه افق روشن به تهیه کنندگی مرتضی میلانی روز دوشنبه 27 دی ماه موضوع خودروزدایی از شهر را با حضور کارشناسان بررسی می کند.

5 اسفند 1400

دانلود برنامه استودیو عکس قدرتمند PicsArt 18.7.3

نرم افزار PicsArt Photo Studio & Collage یک استودیو عکس قدرتمند برای کاربران است که می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

23 بهمن 1400

برترین شهربازی های تهران کجاست؟

تا 12 سال پیش همینکه از اتوبان چمران رد می شدی، چشمت به شهربازی چمران و چرخ و فلک بزرگش می خورد. اما حالا فقط می توان پشت ترافیک اتوبان، خاطره اش را زنده کرد. شهربازی چمران تا مدت ها بزرگ ترین و هیجان انگیزترین شهربازی تهران بود. و بعد از خراب شدنش در سال...

19 بهمن 1400

دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad 4.44.2

نسخه تازه اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی قدرتمند اندرویدی بلد Balad را از اینجا دانلود کنید.

13 دی 1400

ارتش آمریکا روی توسعه کلاه خواب با هدف بهبود سلامت مغزی سربازان سرمایه گذاری می کند

دیجیاتو: ارتش ایالات متحده با همکاری محققان دانشگاه رایس روی توسعه کلاه مخصوص خواب سرمایه گذاری می کند که با پایش اختلالات خواب، می تواند به سلامت مغزی سربازان کمک کند.

30 مهر 1400

جدیدترین رنگبندی کرونایی شهر ها امروز 26 شهریور 1400

جدیدترین رنگ بندی شهر ها از سوی اپلیکیشن ماسک منتشر شد و بر این اساس در حال حاضر 57 شهرستان قرمز، 238 شهرستان نارنجی، 136 شهرستان زرد و 17 شهرستان آبی هستند.

31 شهریور 1400

این موزه قرار است پس از تکمیل به بنای نمادین جهانی تبدیل گردد

موزه آینده، با معماری شگفت انگیزی که در قلب شهر پر جنب و جوش دبی واقع است، قرار است پس از تکمیل به یک بنای نمادین و شناخته شده تازه جهانی تبدیل گردد.

23 مرداد 1400

دوره تحلیل و پیش پردازش داده ها با پایتون برگزار می شود

انجمن علمی گروه نرم افزار دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت، دوره آموزشی تحلیل و پیش پردازش داده ها با پایتون را برگزار می کند.

29 تیر 1400

اندروید 12 برای چه گوشی هایی می آید؟

اندروید 12 یا miui 12 جدیدترین سیستم عامل گوگل است که زمان عرضه، رابط کاربری، ویژگی، امکانات، تغییرات، دانلود، امنیت و آپدیت (به روزرسانی) آن برای گوشی های مختلف برند های معروف سامسونگ، شیائومی، هواوی، ال جی و نوکیا مورد بحث کاربران فضای مجازی است.

13 تیر 1400

آیفون 13 پرو ممکن است عکاسی پرتره پیشرفته تر و رنگ مشکی مات داشته باشد

با وجود اینکه زمان به نسبت زیادی تا رونمایی از آیفون های 13 باقی مانده است، اما تا به امروز شایعه های مختلفی درباره آیفون های 2021 منتشر شده اند. با گذشت زمان و نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون های بعدی، به تازگی شایعه های درباره تغییرات ظاهری رخ داده در...

26 فروردین 1400

پاسخ فرهنگستان به پویش دسترسی عمومی به پیکره زبانی فرهنگستان

تهران (پانا) - فرهنگستان زبان و ادب فارسی در پی شکل گیری پویش دسترسی عمومی به پیکره زبانی فرهنگستان خاطرنشان کرد امید می رود تا چند ماه آینده، با تنظیم آئین نامۀ لازم و تأمین زیرساخت های فنی، امکان بهره مندی پژوهشگران از پیکره فرهنگ نویسی فراهم شود.

17 بهمن 1399

باب اسفنجی در تهران محبوب ایرانی ها

تهران (پانا) - امروزه جهان، انیمیشن و کارتون را یکی از ابزارهای سرگرمی و خیال پردازی بچه ها می داند و غول های بزرگ جهان با استفاده از این هنر ـ صنعت توانسته اند بسیاری از مفاهیم اخلاقی، علمی، آموزشی و دیگر را به بچه ها القا بکنند.

1 دی 1399

قیمت روز گوشی موبایل در 25 آبان

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 25 آبان را مشاهده می کنید.

26 آذر 1399

فضای مجازی صحنه جدید مقابله ما با دشمنان است

جلیلی با بیان اینکه فضای مجازی صحنه جدید مقابله ما با دشمنان است گفت: در بحث زیرساخت اطلاعاتی، چون مرکز داده نداریم نمی توانیم از نظر تعرفه و کیفیت با خدمات کشورهای دیگر رقابت کنیم.

19 آذر 1399

علیشیری: استراتژی توسعه صنعتی نداریم چه رسد به استراتژی توسعه صادرات!

توسعه صادرات نیازمند یک استراتژی معین است. متاسفانه ما استراتژی توسعه صنعتی نداریم چه برسد به استراتژی توسعه صادرات.

12 آذر 1399

(عکس) پیکاپ جدید کرمان موتور در راه است؛ قیمت 740 میلیون

حضور جک T8 می تواند تنوعی برای بازار کلاس پیکاپ در ایران باشد که به علت تحریم ها و کاهش فعالیت برند های خارجی عملا تنوع خاصی در صفر کیلومتر های آن مشاهده نمی گردد.

29 آبان 1399
تعداد: (40)