(عکس) پیکاپ جدید کرمان موتور در راه است؛ قیمت 740 میلیون

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، حضور جک T8 می تواند تنوعی برای بازار کلاس پیکاپ در ایران باشد که به علت تحریم ها و کاهش فعالیت برند های خارجی عملا تنوع خاصی در صفر کیلومتر های آن مشاهده نمی گردد.

(عکس) پیکاپ جدید کرمان موتور در راه است؛ قیمت 740 میلیون

به گزارش عصرایران، براساس اطلاعات موجود، این پیکاپ احتمالا تا 2 ماه آینده وارد بازار کشورمان خواهد شد. پس از آنکه ویژگی ها و قابلیت های جک T8 را در این مطلب مطالعه کردید، بد نیست اشاره ای نیز به کسب جایزه ای با عنوان بهترین پیکاپ هوشمند سال 2019 چین داشته باشیم که جز موفقیت های تی 8 محسوب می گردد.

در سال گذشته میلادی و طی مراسمی در موزه اتومبیل پکن، از میان برند های مختلف تولیدکننده پیکاپ در چین جایزه مذکور برای کلاس پیکاپ های عظیم به تی 8 اختصاص یافت.

در کابین تی 8 از یک نمایشگر لمسی 8 اینچی با تراکم پیکسلی بالا استفاده شده که از سامانه ناوبری GPS و همچنین دوربین عقب پشتیبانی می نماید. جک تی 8 به شبکه هوشمند J-ConNet2.0 مجهز شده که این یک سامانه اختصاصی برای پیکاپ ها محسوب می گردد و براساس آن کاربر خودرو می تواند از اپلیکیشن تلفن هوشمند مرتبط با آن استفاده کند تا دسترسی به اطلاعات کاملی از آخرین شرایط پیکاپ آگاه گردد و علاوه بر این بتواند بعضی از کنترل ها را در حالت ریموت بر خودروی خود داشته باشد.

کاربر در سریع ترین زمان به اطلاعات مکانی مانند جای پارک، سوختگیری، کارواش و ... به وسیله سامانه مذکور دسترسی خواهد داشت. هر چند این امکان در کشور چین برای تی 8 فعال شده، اما شرایط سخت افزاری و بعضی از زیرساخت های نرم افزاری لازم در این محصول فراهم است و در صورت فراهم شدن اطلاعات مرتبط می توان در بهترین شکل ممکن از ویژگی های هوشمند این پیکاپ چینی بهره مند شد.

سامانه اتصال داخلی کارلایف یکی دیگر از فناورانه های تی 8 است که با استفاده از آن می توان به انتقال فانکشن ها مانند انواع پلی لیست از گجت هایی شامل تلفن همراه، مدیا پلیر ها و ... به سیستم هوشمند خودرو پرداخت. این انتقال از نظر سخت افزاری توسط پورت یو اس بی و یا بلوتوث تی 8 انجام می گردد. همچنین پشتیبانی از فرمان های صوتی امکان دریافت تماس و یا اعمال تغییرات در سامانه ناوبری بدون دخالت دست را فراهم نموده است.

براساس بعضی اطلاعات دریافتی ما، قیمت این محصول 740 میلیون تومان با موعد تحویل اردیبهشت ماه 1400 می باشد. گویا خرید این محصول فعلا برای خود نمایندگی ها فعال می باشد.

منبع: فرارو

به "(عکس) پیکاپ جدید کرمان موتور در راه است؛ قیمت 740 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) پیکاپ جدید کرمان موتور در راه است؛ قیمت 740 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید