گلپایگان یکی از قطب های صنعتی تولیدی کشور است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، محمدعلی شجاعی شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان های گلپایگان و خوانسار گفت: پیرو پیگیری های نماینده مردم گلپایگان و خوانسار پیرامون حوزه اشتغال که درصدی از آن در استان برگزار گردید منجر به تشکیل این جلسه با حضور مسئولان و مدیران صنایع و کارگروه های دو شهرستان و مدیران استانی در راستای مصوبات و تصمیمات فوق انجام شد.

گلپایگان یکی از قطب های صنعتی تولیدی کشور است

وی اضافه کرد: بر این اساس برابر مصوبات انجام گرفته مقرر شد مشکل واحدهای صنعتی که نقش اساسی در برطرف بیکاری حال و آینده دو شهرستان دارند مرتفع گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه گلپایگان به عنوان یکی از قطب های صنعتی تولیدی کشور با توجه به پتانسیل های موجود است، امیدواریم خروجی کوشش های نماینده شهرستان برای سرپا نگه داشتن این واحدها با همکاری مسئولان استان مثمر ثمر واقع گردد.

وی توضیح داد: یکی از دیدگاه های ویژه استاندار اصفهان که در بدو ورود به استان داشت، کاهش بروکراسی روند امور بود و در این راستا طی اقداماتی که انجام گرفته سرمایه گذارانی که در شهرستان ها علاقمند به سرمایه گذاری هستند می توانند در خصوص اخذ مجوزهای لازم بدون از دست رفتن زمان با روند اجرایی این برنامه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گلپایگان یکی از قطب های صنعتی تولیدی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلپایگان یکی از قطب های صنعتی تولیدی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید