قیمت روز آهن، میلگرد، ورق شیروانی و حفاظ آهنی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، هنگام خرید محصولات ساختمانی خوب است موارد معین کننده قیمت مصالح ساختمانی هم در نظر گرفته گردد؛ از جمله اینکه قیمت روز آهن آلات صنعتی با توجه به قیمت جهانی آهن، مدام تغییر می نماید و نمی توان روی قیمت خرید محصولات ساختمانی به طور ثابت حساب کرد.

قیمت روز آهن، میلگرد، ورق شیروانی و حفاظ آهنی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، محصولات آهنی در انواع و اشکال مختلفی فراوری و به بازار عرضه می شوند که یکی از آن ها محصولات آهنی ساختمانی است و در ساختمان سازی کاربرد دارد؛ به طوری که بسیاری از سازه های جهان بر پایه خرید و فروش محصولات فولادی، پایدار شده اند.

نکته دیگر اینکه انواع ناودانی، میلگرد، تیرآهن و … در ایران فراوری می گردد و همگام با عرضه محصولات فولادی به بازار عرضه می گردد و علاوه بر قیمت که موثر از بازار جهانی و شرایط مالی است، ترکیبات به کار رفته در آن ها و عرضه و تقاضای بازار هم روی آن ها تاثیر می گذارد. از این رو شاید بد نباشد در ادامه به صورت جداگانه به هرکدام پرداخته گردد تا هنگام خرید آهن آلات ساختمانی مسئله ای پیش نیاید.

محصولات فولادی ساختمانی؛ از تیرآهن تا میلگرد

استحکام بنا احتیاج به تیرآهن دارد. این محصولات به سه نوع آی.ان.پی، آی.پی.ای و آی.پی.بی تقسیم می شوند. نوع آی.ان.پی به صورت آی شکل بوده و در بازار بر طبق استانداردهای کشور چین و روسیه موجود است. نوع دوم این محصولات، استاندارد اروپا و ایران بوده و نوع آی.پی.بی ها نیز تیرآهن های اچ شکل یا بال پهن هستند. عوامل مختلفی مانند عرضه و تقاضا، فرایند فراوری در صنایع و هزینه مواد بر قیمت محصولات فولادی موثر هستند.

بعلاوه هزینه حمل و نقل، فصل فراوری این محصول و نوسانات ارزی عوامل دیگری هستند که بر قیمت تیرآهن اثر می گذارند. در حال حاضر قیمت تیرآهن در تیرآهن 14 آی.پی.ای 12 متری، 2 میلیون و 27 هزار و 520 تومان است. قیمت تیرآهن 16 آی.پی.ای 12 متری نیز، دو میلیون و 477 هزار و 60 تومان است.

میلگرد آلیاژی است که به منظور تقویت بتن های استفاده شده در سازه ها به کار می رود. در واقع خاصیت بتن تحمل نیروهای فشاری وارد شده به آن است. اما نیروهایی که به صورت کششی به بتن وارد شده باعث ترک خوردن آن می شوند. اکنون قیمت میلگرد آجدار استاندارد 4.5 کیلوگرمی، 16 هزار و 130 تومان است. قیمت 7.5 کیلوگرمی همین محصول نیز 15 هزار و 530 تومان است.

حفاظ آهنی و فولادی و قیمت روز حفاظ آهنی

حفاظ ها انواع مختلفی دارند؛ حفاظ شاخ گوزنی، همانند مدل شاخ گوزن ساخته و با میلگردهای برنده برای ایجاد ایمنی از ساختمان کاربرد دارد. حفاظ نیزار به شکل یک نیزار طراحی می گردد که ضریب امنیت بالا، کیفیت و نوع طراحی اش باعث رضایت بسیاری از خریداران آن شده است به طوری که از آن می توان برای حفاظ پنجره نیز استفاده کرد.

حفاظ آبشاری مدل دیگری است که سرنیزه های تیز آن به صورت آبشار به سمت پایین خم شده اند. نوع دیگری از حفاظ، درب آکاردئونی است که از یک چهار چوب از جنس آهن به شکل پروفیل تشکیل شده که درون آن پروفیل های عمودی، افقی و مورب پر شده است. یک ریل فلزی در بالای درب نصب شده و بخش چرخ دار که وزن حفاظ درب را تحمل می نماید در آن قرار گرفته است. در بخش پایینی در نیز ریلی به عنوان بخش راهنمای حرکت دارد که میله راهنمای متصل به در، داخل آن قرار گرفته است.

در مورد قیمت حفاظ آهنی باید گفت که قیمت هر متر حفاظ آهنی با پروفیل سنگین 30در20 حدود 850 هزار تومان است. قیمت هر متر مربع حفاظ نیزه ای با پروفیل20 در20 سنگین نیز حدود 750 هزار تومان است. اما به هرحال هنگام سفارش حفاظ آهنی به فروشگاه اینترنتی آهن آلات ساختمانی یا سایر بازارها باید دقت کرد که قیمت حفاظ آهنی درب آپارتمانی دچار نوسان است.

خرید ورق شیروانی مقرون به صرفه

ورق شیروانی، همان ورق گالوانیزه رنگی است که در طرح های متفاوتی با استفاده از دستگاه های مخصوص فراوری می گردد و کاربردهای متفاوتی دارد. هنگام خرید ورق شیروانی ، قیمت هر متر ورق شیروانی باید بر اساس مساحت آن محاسبه در نظر گرفته گردد. اکنون قیمت روز ورق شیروانی با ضخامت 0.3 در هر کیلوگرم، 33 هزار و 262 تومان است. بعلاوه قیمت ورق گالوانیزه 0.4 28 هزار و 858 تومان است.

خرید امن محصولات فولادی

همانطور که گفته شد، خرید محصولات فولادی همانند آهن آلات صنعتی ، ملاحظات ویژه ای دارد اما اگر از یک فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی معتبر انجام گردد، تا حد زیادی این ملاحظات رفع می شوند و نتیجه اش تجربه خرید امن محصولات ساختمانی خواهد بود!

از این رو در ادامه چند فروشگاه اینترنتی فولاد معرفی می گردد که علاوه بر یاری به مشتریان برای آشنایی با انواع فولادها ، انواع محصولات فولادی را با قیمت روز محصولات فولادی به فروش می رسانند.

فولادسل

هلدینگ پتروسازه ساحل با برند تجاری فولادسل، مجموعه ای کاردان و مجرب در زمینه خرید و فروش محصولات فولادی است. در صورت خرید از فولادسل، شما می توانید علاوه بر امکان استفاده از طرح فروش اعتباری آهن و مقاطع فولادی و دریافت فاکتور رسمی، محصول موردنظر خود را با قیمتی منصفانه و کیفیتی تضمین شده دریافت نمایید. بعلاوه، محموله شما تحت نظارت سامانه پتروبار به صورت استاندارد بارگیری شده و به نقاط مختلف کشور ارسال می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان، با فولادسل 02174486 در تماس باشید.

سایت حفاظ مارکت

حفاظ مارکت بزرگترین فراوری کننده انواع نرده - حفاظ آهنی و محصولات آهنی ساختمان در ایران است که با بالاترین کیفیت ساخت و مناسب ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان در کل کشور است.

ایران فرمینگ

ایران فرمینگ از سال 1360 فعالیت خود را در زمینه تامین محصولات مرغوب و باکیفیت فولادی از جمله ورق شیروانی شروع کرد و اکنون 40 سال است که در این زمینه دارای تجربه است. اکنون بیش از 12 گروه محصول در سبد محصولات فولادی ایران فرمینگ ارائه می گردد. که این محصولات ورق گالوانیزه، ورق رنگی ، ورق شیروانی را شامل می شوند. این مجموعه به علت سبد گسترده محصولاتی که دارد؛ می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

مجموعه فولاد حامیران

مجموعه فولاد حامیران به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان آهن آلات صنعتی ، ساختمانی و فولادهای آلیاژی در کشور با نیم قرن تجربه توانسته اثری درخشان در عرصه صنعت به جا گذارد.

حامیران به منظور تامین طیف متنوعی از محصولات در حال همکاری با معتبرترین فعالان صنعت فولاد است. از جمله:

  • شرکت صنعت فولاد آلیاژی اصفهان
  • شرکت فولاد آلیاژی ایران

جهت مشاوره و خرید کالاهای با کیفیت از جمله محصولات ساختمانی شامل: میلگرد، تیرآهن، پروفیل، نبشی و ناودانی تماس حاصل فرمایید.

021-63511

021-62846000

منبع: همگردی

به "قیمت روز آهن، میلگرد، ورق شیروانی و حفاظ آهنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت روز آهن، میلگرد، ورق شیروانی و حفاظ آهنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید