پوتین: آمریکا از تغییر در جهان مستثنی نیست

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه در سخنانی خطاب به کشورهای معاند مسکو گفت: توسعه کشور ما، با توجه به آنچه در دنیا و در کشورهای دیگر اتفاق می افتد، صورت گرفته است. می خواهم به کسانی که هنوز منتظر کمرنگ شدن تدریجی نقش روسیه هستند بگویم: در این مورد، ما فقط نگران یک چیز هستیم - اینکه چگونه در مراسم خاکسپاری شما سرما نخوریم.

پوتین: آمریکا از تغییر در جهان مستثنی نیست

رئیس جمهور روسیه در سخنان خود ادامه داد: مسکو اصراری به تمدید پیمان استارت نو ندارد؛ امنیت روسیه در سایه تسلیحات جدید حتی بدون این پیمان هم متوجه تهدیدی نیست. در صورتی که شرکای ما تصمیم بگیرند که نیازی به این پیمان ندارند، ما هم نیازی به آن نداریم.

وی در ادامه توضیح داد: جهان تغییر خواهد نمود و کشوری مانند آمریکا بعید است که بتواند از این قضیه مستثنی باشد. چین و آلمان هم اکنون به سمت قدرت عظیم بودن از حیث تأثیرات سیاسی و مالی حرکت می نمایند و کشورهایی مانند برزیل و آفریقای جنوبی در حال تقویت مواضع خود هستند.

ولادیمیر پوتین در ارتباط با مناقشه قره باغ نیز تأکید کرد: روسیه با هر دو کشور ارمنستان و (جمهوری) آذربایجان روابط دارد و آنچه در قره باغ در حال رخ دادن است، فاجعه بوده و ما برای سرانجام آن کوشش می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پوتین: آمریکا از تغییر در جهان مستثنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: آمریکا از تغییر در جهان مستثنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید