مدیرعامل شرکت دل اظهار داشت: میلیون ها دلار پول نقد، کالا و فناوری را برای مبارزه با کرونا اهدا خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مایکل دل، مدیر عامل میلیاردر و سرشناس شرکت دل، در بیانیه ای عمومی اظهار داشت که شرکت دل آمادگی دارد ضمن حمایت زا سلامت کارمندان خود، میلیون ها دلار وجه نقد و کالا در اختیار نهادهایی بگذارد که با کرونا مبارزه می نمایند.

مدیرعامل شرکت دل اظهار داشت: میلیون ها دلار پول نقد، کالا و فناوری را برای مبارزه با کرونا اهدا خواهیم کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، او در بخشی از بیانیه خود نوشت: همه ما در راه مبارزه با کرونا در کنار یکدیگریم و باید از هم مراقبت کنیم تا پیروز شویم.

شرکت دل، هنوز برنامه های خود برای دورکاری کارمندان را اعلام ننموده است و به نظر می رسد هنوز هم کارمندان این شرکت باید در محل کار خود حاضر شوند. اما شرکت دل، تعداد دفعات تمیز کردن دفاتر خود را به سه بار در روز افزایش داده است. این اطلاعات پس از آن منتشر شده است که مقامات بهداشت عمومی در زادگاه محصولات دل یعنی شهر آستین، مواردی از ابتلا به کرونا را تایید کردند. گرچه هیچ یک از کارمندان دل هنوز به این ویروس مبتلا نیستند، اما به نظر می رسد شرکت دل سعی دارد با کرونا پیش از حمله به کارمندانش برخورد کند.

شرکت دل پیش از این نیز مبلغ دو میلیون یوان برابر با 284 هزار دلار به بیمارستانهای محلی چین یاری اقتصادی نموده است تا اقلامی مانند ماسک های جراحی ، لباس های محافظ و محافظ چشم خریداری نمایند. این شرکت همچنین 3 میلیون دلار بودجه و فناوری برای مبارزه با کرونا در سراسر دنیا اختصاص داده و توافق نموده است که به صندوق واکنش اضطراری بنیاد CDC تا 10 هزار دلار یاری کند.

دل چندین رویداد مهم را لغو نموده است ، از جمله رویداد موسوم به Dell Technologies World 2020 که قرار است تبدیل به یک کنفرانس مجازی گردد.حدود 65 درصد از کارمندان دل، پیش از شیوع کرونا دورکاری می کردند، بنابراین شرکت دل برخلاف دیگر شرکت های فناوری سیلیکون ولی، در تشویق کارمندان به دورکاری شتاب ننموده است.

این شرکت قول داده است که ضد عفونی عمیق و تمیز کردن امکانات در محل کارهای ثابت پس از سرانجام شیفت کاری را در دستور کار خود بگذارد و هر روز در طول ساعات کاری نیز اقدامات ضدعفونی را اجرا کند. با این حال سرمایه گذاران دل نگرانند که این شرکت به عنوان یک فروشنده عمده سخت افزار که بخشی از تولیدات خود را نیز از چین مدیریت می نماید، با مشکل روبرو خواهد شد یا خیر.

منبع: انتخاب

به "مدیرعامل شرکت دل اظهار داشت: میلیون ها دلار پول نقد، کالا و فناوری را برای مبارزه با کرونا اهدا خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت دل اظهار داشت: میلیون ها دلار پول نقد، کالا و فناوری را برای مبارزه با کرونا اهدا خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید