بازدید رئیس اتاق ایران از یک مجموعه صنعتی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران به همراه احمد پورفلاح مشاور عالی خود از یک مجموعه بزرگ صنعتی و بازدید کرد. در جریان این بازدید لوح تقدیری به رئیس هیات مدیره این هلدینگ تولیدی اهدا شد.

بازدید رئیس اتاق ایران از یک مجموعه صنعتی

گلرنگ از هلدینگ های بزرگ بخش خصوصی است که در زمینه محصولات شوینده و آرایشی بهداشتی در بازار ایران بیشترین سهم را دارد و در خیلی از بازارهای منطقه نیز تولیدات این بنگاه بزرگ شناخته شده و مورد اقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. گلرنگ علاوه برمحصولات شیمیایی در بخش مواد غذایی و حمایت از مقوله استارتاپی هم فعال و پیشرو است و با نزدیک به 50 هزار پرسنل سهم بالایی در ایجاد اشتغالزایی در کشور دارد.

شافعی ضمن بازدید از این مجموعه اقتصادی از رئیس هیات مدیره هلدینگ گلرنگ خواست تا با توجه به توانمندی ها و تجربه پیروز او در اداره این مجموعه، وقت بیشتری به امور تشکلی و اتاق ایران اختصاص دهد تا هم افزایی و بهره مندی متقابل بیشتر از دانش مدیریتی منجر به ارتقا بیشتر موقعیت بخش خصوصی شود. دکتر فضلی ازاین پیشنهاد استقبال کرده و گفت: امید است با تداوم بازدید و برگزاری جلسات گفت وگو بتوان از ظرفیت های مغفول مانده در جهت ارتقاء سطح مدیریت در اتاق ها و ایجاد زمینه برای حضور مدیران توانمند حوزه کسب وکار در بخش های مختلف مدیریتی اتاق بیشتر استفاده کرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "بازدید رئیس اتاق ایران از یک مجموعه صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس اتاق ایران از یک مجموعه صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید