اجرای طرح افزایش نفوذ دانش در بخش کشاورزی فارس

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: طرح افزایش نفوذ دانش در واحد های تولیدی بخش کشاورزی استان فارس به طور نوآورانه اجرای می شود

اجرای طرح افزایش نفوذ دانش در بخش کشاورزی فارس

مجتبی دهقان پور گفت: طرح موصوف یکی از طرح های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس است که به صورت نوآورانه در بخش کشاورزی این استان اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طرح افزایش نفوذ دانش در واحد های تولیدی بخش کشاورزی سعی خواهد شد بر اساس مکانیزم هایی که در نظر گرفته شده تمامی کنشگران و فعالان بخش کشاورزی در یک شبکه کنشگری بتوانند با هم تعامل داشته باشند، اضافه کرد: در این طرح نیاز ها از سطح پایین احصا می شود.

به گفته دهقان پور، بر اساس نیاز هایی که احصا می شود راهکار یا راهکار های موجود یا پیشنهادی برای حل مسائل هم تعیین می شود. در این طرح از ظرفیت بخش خصوصی، محققین مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و کارکنان بخش های اجرایی استفاده خواهد شد.

او با بیان اینکه رویکرد این طرح بر مسئله یابی و مسئله گشایی و ارائه راهکار های نوآورانه برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی است، گفت: مهم ترین نگاه ما رضایتمندی بهره بردار است و اینکه کمک کنیم به افزایش تولید و حفظ منابع که همان مقوله افزایش بهره وری هست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برای رفع نیاز ها با مشارکت و مساعی همکارانمان در بخش اجرا و تحقیقات و بخش غیردولتی از جمله شرکت های خدمات مشاوره ای و حتی خود کشاورزانی که بعضاً کشاورزان پیشرو و نوآور هستند راهکار یا راهکار هایی ارائه خواهد شد.

وبلاگ اخبار و رویدادها فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای طرح افزایش نفوذ دانش در بخش کشاورزی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح افزایش نفوذ دانش در بخش کشاورزی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید