هیات نظارت مسئول رسیدگی به اتهامات طرح گردیده در جلسه استیضاح گردید

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در سرانجام جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی نماینده محلات در تذکری گفت: متاسفانه امروز مباحثی در مجلس مطرح گردید و به وفور نمایندگان از موضوع استیضاح خارج گردیدند و اتهاماتی را مطرح کردند که باید اسناد آن را بیاورند.

هیات نظارت مسئول رسیدگی به اتهامات طرح گردیده در جلسه استیضاح گردید

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: ما در هیات نظارت این موضوع را آنالیز می کنیم.

وی ادامه داد: در دوره های قبل نیز استیضاح وزرای کار جنجالی گشت مثل اینکه استیضاح وزرای کار مشکل زاست.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدارک و اسنادی که اسم برده گشته باید به هیات نظارت ارجاع داده و آنالیز گردد و نتایج آن در صحن علنی اعلام گردد. نمی توان این گونه صحبت کرد.

در ادامه حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در تذکری گفت: در همه دوره های مجلس استیضاح وجود داشته است اما امروز مباحثی مطرح گشت که از مرز اخلاق و عدالت خارج گشت. شبهاتی در مورد برگزاری استیضاح مطرح گشت که باید برای مردم شفاف سازی گردد.

وی با تاکید بر اینکه در استیضاح رعایت عدالت و اخلاق مهم است، گفت: باید در خصوص مباحث طرح گشته در جلسه امروز شفاف سازی گردد تا قضاوت مردم در مورد کلیات نظام بر اساس عملکرد بنده نوعی شکل نگیرد.

در ادامه، علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: باید اسناد و مدارک داده گردد و این گونه مبهم حرف نزنند. هیات نظارت این موضوع را آنالیز می نماید.

در ادامه حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان گفت: پس از قرائت قرآن، یکباره عده ای به سمت تریبون حمله کردند و از سوی دیگر استیضاح کنندگان حاضر به صحبت نگشتند.

وی از رئیس مجلس خواست کمیته ویژه ای را برای آنالیز موضوعات مطرح گشته در این جلسه تشکیل دهد. باید اسامی کسانی که آقای وزیر مطرح کردند تعیین گردد. مجلس جایگاه رفیعی دارد. اگر کسی دچار خطایی گشته است باید آنالیز گردد.

منبع: mehrnews.com

به "هیات نظارت مسئول رسیدگی به اتهامات طرح گردیده در جلسه استیضاح گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات نظارت مسئول رسیدگی به اتهامات طرح گردیده در جلسه استیضاح گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید