مفتح اطلاع داد؛ گزارش تفریغ بودجه 95 برای قرائت در صحن ارسال شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه امروز کمیسیون گزارش تفریغ بودجه سال 95 مورد آنالیز نهاده شد و نهایی شد.

مفتح اطلاع داد؛ گزارش تفریغ بودجه 95 برای قرائت در صحن ارسال شد

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در گفت وگو با ، با اشاره به نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون گزارش تفریغ بودجه سال 95 مورد آنالیز نهاده شد و نهایی شد، همچنین این گزارش برای قرائت در صحن به هیئت رئیسه ارسال شد.

وی اضافه نمود: بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل پیمانکاران طرح های عمرانی با توجه به افزایش قیمت ها و آنالیز نرخ تعدیل اعلام شده در قراردادهای پیمانکاران توسط سازمان برنامه و بودجه نیز صورت گرفت, با افزایش قیمت ها، مسائلی برای پیمانکاران حوزه عمرانی ایجاد شده است، در این زمینه سازمان برنامه و بودجه اقداماتی داشته و کارشناسان نیز توضیحاتی در رابطه با چگونگی تعدیل ها ارائه دادند.

مفتح توضیح داد: مقرر شد تا کمیته ای مشترک بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه سازمان برنامه و اعضای کمیسیون عمران در صورت تمایل تشکیل گردد و شاخص های تعدیل برای پیمانکاران احصا گردد، چرا که می خواهیم فعالیت پیمانکاران در کشور مستمر باشد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: از آنجایی که بودجه پیشنهادی دولت برای سال 98 در سازمان برنامه و بودجه بسته شده است، مقرر شد که چارچوب پیشنهادی دیوان محاسبات در زمان آنالیز لایحه در کمیسیون تلفیق بودجه مورد توجه قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مفتح اطلاع داد؛ گزارش تفریغ بودجه 95 برای قرائت در صحن ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مفتح اطلاع داد؛ گزارش تفریغ بودجه 95 برای قرائت در صحن ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید