رضایی: اعلام این پنالتی واقعاً خنده دار بود، فولاد فقط زیر توپ زد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: خطایی که از سوی داور بازی پنالتی اعلام شد یک متر تا یک متر و نیم بیرون از محوطه جریمه رخ داد و اعلام پنالتی واقعاً خنده دار بود.

رضایی: اعلام این پنالتی واقعاً خنده دار بود، فولاد فقط زیر توپ زد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها از اصفهان، رحمان رضایی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری گفت: نمی دانم درباره این بازی چه بگویم. هرکس صحنه پنالتی را ببیند و حتی اگر کسی که فوتبال را نمی فهمد به جای یاری داور بایستد، می فهمد که خطایی که از سوی داور بازی پنالتی اعلام شد یک متر تا یک متر و نیم بیرون از محوطه جریمه رخ داد اما داور پنالتی اظهار داشت که اعلام آن واقعاً خنده دار بود.

وی اضافه نمود: در صحنه قبل هم بازیکن فولاد توپ را با دست زد و توپ پس از برخورد با بازیکن ما به بیرون رفت و داور کرنر اظهار داشت. ما از 50 متر فاصله این صحنه را دیدیم و چطور یاری داور از فاصله 20 تا 25 متری این صحنه را نمی بیند؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه اتفاقات این بازی باید از سوی هر مرجعی که مسئول رسیدگی است پیگیری گردد، ادامه داد: آخر این لیگ برتر است؟ از اعلام این پنالتی خنده ام می گیرد. چطور 40 ثانیه مانده به سرانجام بازی پنالتی این چنینی اعلام می گردد؟ از همان ابتدا 3 امتیاز را به حریف می دادند و دیگر بازی نمی کردیم و کسی هم خسته نمی شد. بیشتر پرتاب اوت های فولاد خطا بود اما داور تنها یک خطا اظهار داشت و داور چطور این خطاها را تشخیص نمی دهد و به راحتی حق تیم ما را تضییع می نماید.

وی گفت: اتفاقات سال گذشته که حداقل 10 امتیاز را از ذوب آهن گرفت در حال تکرار شدن است. این موضوع برای من به عنوان سرمربی اصلاً قابل قبول نیست. اگر قرار باشد چنین اتفاقاتی بیفتد اصلاً چرا باید این همه تدارک ببینیم و بنشینیم و امتیازها را تقسیم کنیم! درخواست من این است که اتفاقات بازی با فولاد در مرجع مربوطه پیگیری گردد. اگر این صحنه را به 10 داور نشان دهید تأیید می نمایند که این خطا بیرون محوطه جریمه رخ داده است. بابت این اتفاقات در لیگ برتر که همه توجه ها معطوف به آن است و تضییع حق تیم ها متأسف هستم.

رضایی درباره عملکرد خوب حسین شنانی بیان نمود: شنانی یک بازیکن فوق العاده است اما به هماهنگی بیشتر احتیاج دارد و کمی هم از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب بود. از زمانی که او را به زمین فرستادم، با پاس های عمقی، دریبل ها و کارهای ترکیبی او جریان بازی تغییر کرد که نشان می دهد شنانی بازیکن قابلی است. امیدوارم این بازیکن از نظر بدنی بهتر گردد و بیشتر از او استفاده کنیم.

وی توضیح داد: پس از دریافت گل اول به اینکه می توانیم این بازی را ببریم ایمان داشتم چون تیم حریف فقط زیر توپ زد. در نیمه دوم و پس از گل اول کمی عجول بودیم اما در نیمه دوم با پاس های عمقی بازی را در دست گرفتیم و باز هم می توانستیم بهتر باشیم. احتیاج به تمرین بیشتر داریم تا بهتر شویم. نکته مثبت این بود که پس از گل اول حریف توانستیم پیش بیفتیم که در نهایت آن رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره استفاده از ابوالفضل عکاشه در پست غیرتخصصی خود افزود: عکاشه بازیکن جوانی است که خیلی روی او کار می کنیم و باید رشد کند. از طرف دیگر علی دشتی 2 هفته پیش مصدوم شد و بازیکن دیگری نداشتم. نبی زاده را هم به دلیل مشکل نظام وظیفه در اختیار نداشتیم، در حالی که چنین اشتباهاتی اصلاً نباید از طرف باشگاه اتفاق بیفتد. بازیکن جذب شده اما به دلیل این موضوع نتواستیم از او استفاده کنیم، در حالی که تیم مدیر اجرایی دارد و یک بازیکن باکیفیت نباید به این شکل محروم گردد. این اشتباه عظیم برای من قابل هضم نیست. تازه روز گذشته این مشکل به اطلاع من رسیده و اگر خبر داشتم خودم موضوع را حل می کردم. باشگاه باید ورود قوی تری به این مسائل داشته باشد تا چنین اتفاقاتی برای تیم نیفتد.

وی درباره مصدومیت دارکو بیدوف گفت: بیدوف کمی خسته بود و دیر به تیم اضافه شد و شرایط بدنی خوبی نداشت، اما فوروارد نداشتیم و نمی توانستیم بازیکن بیشتری به خدمت بگیریم. چون کمی برای آماده شدن به او فشار آوردیم امروز کمی با مشکل روبرو شد. فکر نمی کنم مصدومیت او مسئله خاصی باشد و مشکل او خستگی مفرط است.

رضایی اعلام کرد: امیدوارم باشگاه اشتباهات داوری را پیگیری کند چون حق تیم نباید به این راحتی تضییع گردد. در ایران بالاتر و قوی تر از لیگ برتر نداریم و چرا در این سطح چنین اتفاقاتی می افتد؟ امروز داور به دنبال چه بود؟ اتفاقات این بازی برای من بسیار عجیب بود.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضایی: اعلام این پنالتی واقعاً خنده دار بود، فولاد فقط زیر توپ زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: اعلام این پنالتی واقعاً خنده دار بود، فولاد فقط زیر توپ زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید