محمدی: جلسه آذری و منصوریان با مدیرعامل کارخانه سوءتفاهم ها را رفع کرد، صندلی واقعی تیم ما رده ششم جدول نیست

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، هادی محمدی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد که جلسه اخیر سعید آذری و علیرضا منصوریان با مدیرعامل کارخانه ذوب آهن، سوءتفاهم های موجود بین آنها را رفع نموده است.

محمدی: جلسه آذری و منصوریان با مدیرعامل کارخانه سوءتفاهم ها را رفع کرد، صندلی واقعی تیم ما رده ششم جدول نیست

هادی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها در خصوص تداوم نتایج خوب ذوب آهن برابر فولاد و رسیدن به رتبه ششم جدول گفت: ذوب آهن تیمی است که همواره برای قهرمانی و سهمیه جنگیده و سابقه قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ را هم دارد. صندلی واقعی تیم ما رده ششم جدول نیست، ولی متأسفانه سال جاری به دلایل مختلف در نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفتیم که این موضوع باعث شد در پایین جدول باشیم.

وی در ادامه اضافه نمود: خدا را شکر که نتایج گذشته را جبران کردیم. حالا هم دو بازی سخت با نفت مسجدسلیمان و النصر داریم که امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و فصل جاری را با کسب رتبه ششم در لیگ برتر و صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا به سرانجام برسانیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص تأثیر حضور علیرضا منصوریان در این تیم بیان نمود: نتایج تیم ما نشان می دهد که حضور ایشان چه تأثیری داشته است. ما قبل از آغاز فصل بدنسازی خوبی نداشتیم، ولی در تعطیلات نیم فصل بدنسازی کردیم و این موضوع هم نقش مهمی در موفقیت تیم مان داشت.

محمدی راجع به چالش های اخیر میان سعید آذری و مسئولان باشگاه و مدیرعامل کارخانه ذوب آهن نیز اعلام کرد: من بازیکن هستم و نمی توانم در خصوص این مسائل صحبت کنم. وقتی در تیم مسئله ای وجود داشته باشد طبیعتاً این موضوع تمرکز و روحیه بازیکنان را به هم می ریزد. آقای یزدی زاده، مدیرعامل کارخانه انسان خوبی است که اتفاقاً فوتبالی است و تیم را حمایت می نماید. سعید آذری هم که یکی از مدیران باسابقه در ورزش ایران است و نیازی به تعریف ندارد. ظاهراً جلسه ای میان آنها و همچنین علیرضا منصوریان برگزار شده که طی آن سوءتفاهم ها رفع شده است. خوشبختانه جو بسیار خوبی در تیم ما وجود دارد و هدف همه ما موفقیت تیم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدی: جلسه آذری و منصوریان با مدیرعامل کارخانه سوءتفاهم ها را رفع کرد، صندلی واقعی تیم ما رده ششم جدول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: جلسه آذری و منصوریان با مدیرعامل کارخانه سوءتفاهم ها را رفع کرد، صندلی واقعی تیم ما رده ششم جدول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید