خبرنگاران میزان مصرف بنزین در ورامین کاهش یافته است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تهران- خبرنگاران- رئیس شرکت پخش فراوردهای نفتی ورامین از کاهش میزان مصرف بنزین در این شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خبرنگاران میزان مصرف بنزین در ورامین کاهش یافته است

جواد نظری روز دوشنبه به خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش میزان تردد خودروها در سطح شهر، از میزان مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور قابل توجهی کاسته شده است.

وی اضافه کرد: در نیمه اول فروردین ماه امسال، یک میلیون و 934 هزار و 200 لیتر بنزین در هفت جایگاه سوخت ورامین به خودروها عرضه شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته، 2 میلیون و 850 هزار و 100 لیتر بنزین در سطح شهرستان ورامین مصرف شده بود.

وی کاهش میزان مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 915 هزا رو 900 لیتر اعلام کرد.

نظری اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و ارائه دستورالعمل های مربوط به رعایت مسائل بهداشتی، همه نازل های جایگاه عرضه سوخت هر ساعت ضدعفونی می شود تا خطر شیوع ویروس از این طریق کاهش یابد.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل های ارائه شده، متصدیان جایگاه های عرضه سوخت باید نسبت به ارائه بنزین به خودروها اقدام کنند ولی باتوجه به محدودیت های نیروی انسانی و این که هر سکوی جایگاه 4 نازل دارد، فقط یک متصدی حضور دارد، در ساعات ترافیک که همزمان 4 خودرو اقدام به سوختگیری می کنند، امکان سوخت رسانی توسط متصدیان وجود ندارد.

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی ورامین شرح داد: در تمامی هفت جایگاه عرضه سوخت ورامین و در کنار هر تلمبه سوخت، دستکش یک بار مصرف و مواد ضدعفونی کننده قرار داده شده تا اگر متصدی نتوانست نسبت به سوخت رسانی به خودروها اقدام کند، رانندگان با استفاده از این وسایل، با اطمینان از نازل های استفاده کنند.

نظری گفت: متصدیان جایگاه های سوخت ورامین متعهدانه هر ساعت نسبت به ضدعفونی نازل ها اقدام می کنند تا سهم خود را نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادا کنند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت و درمان، تا ظهر امروز دوشنبه 18 فروردین، 60 هزار و 500 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، 3 هزار و 739 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و 24 هزار و 236 نفر بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران میزان مصرف بنزین در ورامین کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان مصرف بنزین در ورامین کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید