اهدای لباس ایزوله به بیمارستان طالقانی آبادان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: 940 دست لباس ایزوله اورژانسی، جراحی و آی سی یو و تعداد 720 عدد ماسک ان 95 به بیمارستان طالقانی آبادان اهدا شد.

اهدای لباس ایزوله به بیمارستان طالقانی آبادان

به گزارش از ، هانی فیصلی رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهرگفت: به همت اتاق ایران و اعضای اتاق بازرگانی خرمشهر در قالب کمپین نفس، لوازم مورد احتیاج کادر درمانی بیمارستان طالقانی آبادان برای مبارزه با بیماری کرونا تهیه و اهدا شد.

او افزود:به همین دلیل و با حمایت اتاق های ایران و تهران و همچنین مشارکت اعضای هیئت نمایندگان و جمعی دیگر از فعالان مالی منطقه، با تخصیص مبلغی بالغ بر 12 میلیارد ریال بیش از سه هزار و 700 قلم کالای پزشکی مورد احتیاج بیمارستان های خرمشهر و شادگان خریداری و توزیع شد.

رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: پنج دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفسی مصنوعی) قابل حمل، 300 عدد گان ضد ویروس و ایزوله جراحی و آی سی یو، همچنین یکهزارو 100 دست گان(لباس ضد ویروس)، سه هزار عدد ماسک پزشکی و 400 لیتر محلول ضد عفونی از دیگر اقلام اهدائی اتاق بازرگانی خرمشهر به بیمارستان های منطقه می باشند.

فیصلی به ضدعفونی و گندزدایی پایانه تجاری شلمچه و پاسگاه های مرزی با یاری اتاق بازرگانی خرمشهر اشاره نمود و افزود:ضدعفونی تاکسی ها و کامیون های ورودی به شهر نیز در دستور کار واقع شده است.

او گفت:در حال هماهنگی با بازرگانان و تجار برای تهیه بسته معیشتی برای افراد کم برخوردار و خانواده های احتیاجمند در خرمشهر هستیم.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اهدای لباس ایزوله به بیمارستان طالقانی آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای لباس ایزوله به بیمارستان طالقانی آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید