5 مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تجهیز 5 مرکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال اطلاع داد تا این صنعت جهانی در کشور رونق گیرد.

5 مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند

حمایت از مراکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در راستای رشد و تأمین تجهیزات مورد احتیاج این مراکز انجام می گردد.

ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از نهادهایی است که برای حمایت از زیست بوم اقتصاد دیجیتال در کشور پا به میدان گذاشته و در کوشش است تا با ارائه خدمات اقتصادی و حمایتی، جهت رسیدن ایده به محصول را برای جوانان کوتاه تر کند.

بر همین اساس نیز یکی از اولویت های خود را حمایت از برگزاری رویدادهای فناورانه و تجهیز و به روزرسانی مراکز فناورانه قرار داده است. برای اجرایی شدن این طرح طی دو سال گذشته، تجهیز 5 مرکز نوآوری، تأمین فضای فیزیکی 2 مرکز و ارائه حمایت مادی از 7 مرکز را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

این ستاد همچنین برای گسترش زیست بوم فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در کشور، به یکی از حامیان و برگزارکنندگان رویدادهای تخصصی در این حوزه بدل شد و طی این چند سال فعالیت، حمایت از برگزاری 40 رویداد در حوزه هوش مصنوعی، 65 رویداد در زمینه واقعیت مجازی و افزوده، 60 رویداد در حوزه نوآوری و کارآفرینی و 40 رویداد در زمینه اینترنت اشیا را در اولویت قرار داد.

با حمایت های این ستاد تا به امروز بوت کمپ هایی در 7 موضوع تخصصی برگزار شده که از آن جمله می توان به برگزاری 22 بوت کمپ در حوزه فناوری اطلاعات، 4 بوت کمپ در زمینه اقتصاد دیجیتال، 7 مورد در حوزه هوش مصنوعی و 6 بوت کمپ اینترنت اشیا اشاره نمود.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "5 مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید