یوسف نژاد قرائت کرد؛ بیانیه 241 نماینده در راستای تقدیر از خدمات وزیر سابق بهداشت و درمان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه 241 نماینده در راستای تقدیر از خدمات وزیر سابق بهداشت و درمان را قرائت کرد.

یوسف نژاد قرائت کرد؛ بیانیه 241 نماینده در راستای تقدیر از خدمات وزیر سابق بهداشت و درمان

به گزارش ، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (چهار شنبه 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 241 نماینده در ارتباط با اقدامات سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان دولت دوازدهم را به توضیح زیر قرائت کرد.

بسمه تعالی

حضور مستمر، موثر و خالصانه جنابعالی به عنوان وزیر بهداشت و درمان در اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق مرزی، سبب به ثمر نشستن طرح ها و پروژه های متعدد نظام سلامت به کام شریف مردم ایران شد و خاطرات حرکات جهادی اوایل انقلاب را در اذهان زنده کرد.

خدمتگذاری بی منت توأم با صداقت و کوشش خستگی ناپذیرتان موج عظیمی از امید و رضایت را در میان آحاد جامعه فراهم نمود. در این قریب 6 سال که به عنوان خادم ملت و معتمد نمایندگان مجلس در سنگر بهداشت و درمان قرار داشتید، به وضوح حرکت به سمت آرمان ها و اهداف سیاست های کلان در نظام سلامت مشهود بوده است.

در دوران مسئولیت شما وزارت بهداشت و درمان طرح های بدیعی را در جهت ارتقای سلامت اجرا کرد که موجب افق درخشان در برابر ملت شریف ایران شد. ملت ایران آثار بی بدیل آن را در زندگی خود درک و لمس کردند و تاریخ گواهی خواهد داد در دوران تنگنا ها و ناملایمات اقتصادی و تحریم همه جانبه دنیا استکبار، خدمات وزارت بهداشت با مدیریت جهادی منجر به وقوع انقلاب عظیمی در عرصه سلامت شد.

شما در مسیر خدمت، پایمردی کردید و الگوی مثال زدنی از مدیریت جهادی را به جوانان این مرز و بوم معرفی نمودید، لذا با توجه به آموزه های دینی و به واسطه خدمات و زحمات زیاد از درگاه خداوند منان خواهان موفقیت روزافزون شما هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یوسف نژاد قرائت کرد؛ بیانیه 241 نماینده در راستای تقدیر از خدمات وزیر سابق بهداشت و درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسف نژاد قرائت کرد؛ بیانیه 241 نماینده در راستای تقدیر از خدمات وزیر سابق بهداشت و درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید