مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: حمایت از هنرمندان و محصولات هنری، بخشی از فرایند ثروت آفرینی است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در کشورهای توسعه یافته، حمایت از هنرمندان و محصولات هنری، بخشی از فرایند ثروت آفرینی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: حمایت از هنرمندان و محصولات هنری، بخشی از فرایند ثروت آفرینی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی اصفهان، کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در دیدار با علیرضا میرجمال استاد هنر قلمکارسازی گفت: دولت باید برنامه های حمایتی برای حفظ هنرهایی که به صورت سینه به سینه از گذشتگان به هنرمندان معاصر منتقل شده در دستور کار داشته باشد.

وی شرح داد: یکی از وظایف اصلی دولت حفظ میراث ملموسو ناملموس کشور است که نسل به نسل منتقل شده و امروزه به ما سپرده شدهاست.

کلانی همچنین گفت: یکی از مزیت های اصلی اقتصاد ما به ویژه در استاناصفهان اقتصاد حوزه گردشگری و صنایع دستی است که برای قرار دریافت در مسیرتوسعه نیازمند سیاست گذاری جامع و کامل است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: موضوع صنایع دستی تنها به ساخت یک اثرهنری خلاصه نمی شود بلکه نماد فرهنگ وهنری است که ریشه در تاریخ و آداب و رسوم جامعه ایرانی دارد.

لازم به ذکر است: علیرضا میرجمال با اشاره به 49 سال سابقه فعالیت در هنر قلمکارسازی و داشتن سه نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی، از مسائل پیش آمده برای هنرمندان صنایع دستی در پی شیوع ویروس کرونا سخن گفت و خواستار اقدام جدی و موثر مسئولین مربوطه در جهت حمایت از هنر و هنرمندان این مرز و بوم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: حمایت از هنرمندان و محصولات هنری، بخشی از فرایند ثروت آفرینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: حمایت از هنرمندان و محصولات هنری، بخشی از فرایند ثروت آفرینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید