لایحه معین صندلی قانونی فدراسیون های ورزشی آماتوری، تقدیم مجلس شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، معاون پارلمانی رئیس جمهور از تقدیم لایحه مشخص صندلی قانونی فدراسیون های ورزشی آماتوری به مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

لایحه معین صندلی قانونی فدراسیون های ورزشی آماتوری، تقدیم مجلس شد

به گزارش ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره تقدیم این لایحه به مجلس گفت: با عنایت به ضرورت انطباق قوانین و مقررات داخلی مربوط به فدارسیون های ورزشی آماتوری با استاندارد ها و مقررات بین المللی ورزشی و تقویت مشارکت و همکاری فعال با مجامع جهانی و قاره ای ورزشی و فراهم ساختن مقدمات شرکت ورزشکاران کشور در مسابقات ورزشی بین المللی، لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

وی اضافه نمود: فدراسیون های ورزشی کشورمان قدمتی بیش از 70 سال داشته و از ابتدای تاسیس عضو فدارسیون های جهانی و قاره ای بوده و در رویداد های جهانی شرکت داشته اند. این فدراسیون ها در سال 1376 به لیست نهاد ها و موسسات عمومی غیردولتی اضافه نموده شدند که در آن موقع اقدام سنجیده ای بود لکن پس از تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری و تعریف تازه از موسسات و نهاد های عمومی غیردولتی ماهیت این فدراسیون ها با تعاریف فدراسیون های جهانی در تضاد قرار گرفته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: تصویب این لایحه می تواند موجب تسهیل شرکت ورزشکاران کشور در مسابقات ورزشی بین المللی گردد، لذا لایحه یاد شده تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لایحه معین صندلی قانونی فدراسیون های ورزشی آماتوری، تقدیم مجلس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه معین صندلی قانونی فدراسیون های ورزشی آماتوری، تقدیم مجلس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید