قبض جریمه رانندگی حذف می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برنامه هوشمندسازی پلیس با جدیت تمام در دستور کار است و به مرور زمان قبض جریمه دارد حذف می گردد.

قبض جریمه رانندگی حذف می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اخبار و رویدادها، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز چهارشنبه 30 مهر ماه در رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز افتخار داریم تا چهارمین مرحله رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی با مشارکت سازمان ها و نهادها و پلیس راهور در راستا کاهش آمار تصادفات برگزار کنیم.

او بیان نمود: از ابتدای سال 98 پیروز شدیم که در سه مرحله قبل بیش از 680 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و در این مرحله 100 دستگاه خودرو و 100 دستگاه موتور سیکلت را نوسازی کنیم .

رئیس پلیس راهور ناجا توضیح داد: بیش از دو هزار و 400 دستگاه آماده سازی و تحویل به کار شده است و 400 واحد

گشت افزایش داشته که موجب افزایش توان عملیاتی پلیس راهور افزایش بوده است.

سردار هادیانفر گفت: پس از دو سال افزایش تصادفات در سال 98 توفیق داشتیم که 236 نفر جان باخته و 20 هزار و 132 نفر مجروح کمتر در تصادفات داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان نمود: بر اساس شاخص های بین المللی سازمان بهداشت جهانی 3.3 دهم کاهش در 100 هزار جمعیت و 5.8 درصد کاهش در 10 هزار وسیله نقلیه داشتیم.

سردار هادیانفر اضافه کرد: به لطف الهی با تدابیر امسال شاهد 16.2 درصد کاهش جانباختگان در تصادفات بودیم و هزار و 795 نفر کمتر جان خود را از دست دادند.

عه و این تقویت در بخش های مختلف و عمر مفید وسایل نقلیه پلیس را از 10 سال به 5 سال کاهش می دهد و استقرار گشت های ما از 45 کیلومتر به 30 کیلومتر کاهش پیدا خواهد نمود.

او با اشاره به اینکه این توان افزایی 22 درصد بر توان پلیس اضافه کرده است، اضافه کرد: همچنین توان افزایی پلیس، 10 درصد تصادفات ما را کاهش داده و سه دقیقه زمان رسیدگی به تصادفات در شهر را نیز کاهش داده است.

سردار هادیانفر با اشاره به برنامه هوشمند سازی پلیس گفت: این موضوع با جدیت تمام در دستور کار است امروز بیش از 5 هزار و 900 از سربازان با دست افزار سپهر اعمال قانون می نمایند و به مرور زمان قبض جریمه دارد حذف می گردد.

او با اشاره به اینکه 4 هزار و 877 دستگاه خودرو مجهز به GPS هستند، گفت: از امسال ارتباط با 44 میلیون دارنده گواهینامه و 36 میلیون مالک وسیله از طریق پیامک عملیاتی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قبض جریمه رانندگی حذف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبض جریمه رانندگی حذف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید