شناسایی سویه نو کرونا در روسیه

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرگزاری خبرنگاران- مقامات بهداشتی روسیه از شناسایی دو فرد مبتلا به سویه نو ویروس کرونا با نام او-میکرون خبر دادند.

شناسایی سویه نو کرونا در روسیه

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اخبار و رویدادها، وزارت بهداشت روسیه اعلام نمود: نتایج آزمایش های تشخیصی بر روی مسافران ورودی به خاک روسیه نشان داد، دو مسافری که با پرواز غیرمستقیم از آفریقای جنوبی وارد مسکو شده بودند، به سویه نو او-میکرون مبتلا هستند.

سازمان نظارت بر حقوق مصرف نمایندگان که موارد ابتلا و جهش های نو ویروس را رصد می نماید، به شهروندان روسی توصیه کرد با رعایت دقیق موازین بهداشتی، از توسعه ویروس جلوگیری نمایند.

هرچند این دو مسافر مبتلا به ویروس او-میکرون به قرنطینه اجباری فرستاده شده اند، اما احتمال می رود در روز های آینده تعداد بیشتری از مبتلایان به سویه نو شناسایی شوند.

در روز های اخیر مرکز ملی ویروس شناسی روسیه از مقاومت واکسن های روسی در برابر سویه نو کرونا خبر دادند، اما این موضوع نتوانسته از نگرانی ها بکاهد.

نگرانی از ورود سویه نو کرونا به روسیه از آنجا ناشی می گردد که در ماه های اخیر بطور میانگین روزانه بیش از یک هزار نفر بر اثر عوارض کرونا جان باخته اند و تنها حدود 52 درصد از مردم این کشور در برابر کرونا واکسینه شده اند و احتمال می رود با ورود سویه نو کرونا به خاک روسیه، شمار مبتلایان و قربانیان بطور تصاعدی افزایش یابد.

تنها در شبانه روز منتهی به ظهر دوشنبه یک هزار و 184 نفر دیگر از شهروندان روسی جان باختند و مجموع درگذشتگان در این کشور به 282هزار و 462 نفر رسید.

در همین مدت 32 هزار و 136 مورد ابتلای نو در روسیه به ثبت رسید تا مجموع مبتلایان به مرز 10 میلیون نفر نزدیک گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شناسایی سویه نو کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی سویه نو کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید