ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هدف حمله سایبری

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بعضی رسانه های خارجی از حمله سایبری طی یکماه گذشته به حساب های کاربری شرکت مایکروسافت خبر داده اند که گفته می گردد تارنمای ستاد انتخاباتی ترامپ و بعضی روزنامه نگاران دارای حساب های کاربری در این شرکت هستند.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هدف حمله سایبری

حمله سایبری

این حملات سایبری که توسط بلاگ پست (Blog Post) شرکت مایکروسافت رصد شده، نشان می دهد که تارنمای رسمی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا یکی از اهداف این حملات سایبری بوده که از سرویس پست الکترونیکی مایکروسافت استفاده می نماید.

بنابراین گزارش طی یک دوره یکماه بین ماه اوت تا سپتامبر ؛ گروهی که مایکروسافت آنها را گروه فسفور (Phosphorous) نامید، بیش از دو هزار و 700 کوشش برای شناسایی حساب ایمیل (پست الکترونیک) افراد تعیینی نموده اند که مشترک مایکروسافت بوده اند.

مایکروسافت

بلاگ پست مایکروسافت دقیقا تعیین نساخت که کدام تارنمای از ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا که هم اکنون 19 نامزد از حزب دموکرات و سه جمهوریخواه در آن شرکت دارند، موردحمله سایبری قرار گرفته است .

کریس کربز (Chris Krebs) مدیر بخش امنیت انتخابات از وزارت امنیت داخلی آمریکا موسوم به سیسا (CISA)؛ گفت که از گزارش مایکروسافت درباره این حملات سایبری مطلع بوده است.

نفوذ و حملات سایبری هکرها در انتخابات آمریکا یکی از معضلات و نگرانی ها کشور به شمار می رود بخصوص از زمانی که سازمان های اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیدند که روس ها عملیات حملات سایبری و تبلیغاتی به جهت از هم گسیختن روند دموکراتیک در انتخابات 2016 میلادی به عمل آوردند . موضوعی که مسکو هرگونه مداخله ای در آن را رد کرد.

رویترز در گزارش خود به نقل از منبعی ناشناس بدون ارایه هرگونه سند و مدرکی مدعی شد که هکرهای یادشده ؛ با دولت ایران مرتبط بوده اند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هدف حمله سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ هدف حمله سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید