رشد 15 درصدی مصرف بنزین در خوزستان ، وجود هوا در بنزین صحت ندارد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرنگاران/خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان از رشد 15 درصدی مصرف بنزین در خوزستان در مقایسه با سال گذشته اطلاع داد.

رشد 15 درصدی مصرف بنزین در خوزستان ، وجود هوا در بنزین صحت ندارد

نعمت الله نجفی در گفت وگو با وبلاگ اخبار و رویدادها، در مورد مصرف سوخت در خوزستان اظهار کرد: امسال مقدار مصرف بنزین در جایگاه های خوزستان در مقایسه با سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: این مقدار افزایش مصرف در استان، به علت برداشته شدن محدودیت های تردد در دوران کرونایی است که باعث افزایش جابه جایی ها و رشد مصرف بنزین شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان گفت: امسال بعلاوه مقدار مصرف CNG در خوزستان به طور میانگین در مقایسه با سال قبل، حدود 6 درصد رشد داشته است.

نجفی در مورد مصرف گازوئیل بیان نمود: در امسال با توجه به افزایش حمل و نقل و تردد کامیون ها از بنادر خوزستان مقدار مصرف نفت گاز (گازوئیل) در مقایسه با سال گذشته حدود 8 رشد داشته است.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در مورد وجود هوا در بنزین و کم فروشی جایگاه های سوخت بیان نمود: امکان ندارد که هوا با بنزین از نازل سوخت خارج گردد و مطرح شدن چنین مسایلی صحیح نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان ادامه داد: ماهانه جایگاه های سوخت استان رصد و آنالیز می شوند و جایگاه هایی که در عرضه سوخت، کم فروشی نمایند پلمب می شوند. اداره استاندارد نیز هر 3 ماه یکبار نسبت به آنالیز جایگاه های سوخت اقدام می نماید.

نجفی توضیح داد: استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از استانداردهای مورد نظر اداره کل استاندارد بسیار سختگیرانه تر است و اجازه نخواهیم داد جایگاه های سوخت در این زمینه به مردم کم فروشی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشد 15 درصدی مصرف بنزین در خوزستان ، وجود هوا در بنزین صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 15 درصدی مصرف بنزین در خوزستان ، وجود هوا در بنزین صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید