راه دسترسی به پل معلق مشگین شهر احداث می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر از احداث راه دسترسی به منطقه گردشگری خیاو تا گردولی(پل معلق) واقع در این شهرستان اطلاع داد.

راه دسترسی به پل معلق مشگین شهر احداث می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی سرپرست میراث فرهنگی مشگین شهر امروز چهارشنبه 10 مرداد 97 در بازدید از این پروژه توضیح داد: در راستای حمایت از تاسیسات گردشگری، این پروژه در جهت سایت بی پل معلق از سمت روستای میرک و محله قره درویش اجرا می گردد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر اضافه نمود: این جهت دسترسی، در دو کیلومتر با 700 میلیون تومان اعتبار توسط اداره کل میراث فرهنگی استان احداث خواهد شد.

به گفته ایمانی با بازگشایی جهت تردد از روستای میرک و محله قره درویش نه تنها در تردد مسافران تسهیل خواهد شد، منجر به تردد در جهت چشم اندازهای باغات روستای میرک می گردد.

او ادامه داد: اجرای این جهت دسترسی منجر به کاهش بار ترافیکی مراجعه به پل معلق از جهت قبلی شده و امکان دسترسی به پارک جنگلی و پل معلق را برای مسافران تسهیل خواهد نمود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر متذکر شد: اداره کل میراث فرهنگی نسبت به تقویت زیرساخت های گردشگری اقدام می نماید و در خود شهرستان مشکین شهر نیز برنامه های متنوع در دست اجرا است.

منبع: میراث آریا

به "راه دسترسی به پل معلق مشگین شهر احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه دسترسی به پل معلق مشگین شهر احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید