خبرنگاران برگزاری پویش کتابخوانی لبخند در نبرد در استان تهران

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تهران- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان تهران گفت: پویش کتابخوانی لبخند در نبرد ویژه نوجوانان 12 تا 18 سال با موضوع کتاب شاهین ها و بشکه باروت از 12 تا 25 بهمن ماه جاری برگزار می گردد.

خبرنگاران برگزاری پویش کتابخوانی لبخند در نبرد در استان تهران

فاطمه تنهایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها اضافه کرد: همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پویش کتابخوانی لبخند در نبرد از مجموعه ویژه برنامه های زیر سایه پرچم در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان تهران برگزار می گردد.

وی ادامه داد: دختران و پسران 12 تا 18 سال می توانند، از 12 تا 25 بهمن 99 با مراجعه به آدرس Tehran.kpf.ir و ارسال پاسخ سوالات به نشانی الکترونیکی [email protected] در پویش کتابخوانی لبخند در نبرد شرکت نمایند.

تنهایی ادامه داد: کتاب شاهین ها و بشکه باروت نوشته محمد رضا اصلانی 237 صفحه از (مجموعه رمان نوجوان امروز) و در بر دارنده داستانی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

شاهین ها و بشکه باروت اثر محمدرضا اصلانی در سال 1389 در انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به چاپ رسیده است.

محمدرضا اصلانی در مجموعه داستان هایش برای بچه ها و نوجوانان، داستان های متعددی با موضوع جنگ را به رشته تحریر در آورده استاین نویسنده معتقد است زندگی ایثارگران دوران دفاع مقدس می تواند الگوی زندگی و چراغ راه نوجوانان باشد.

راوی داستان پسر شانزده، هفده ساله ای است ملقب به شاهین کوچک و برادرهایش شاهین عظیم و شاهین کوچک تر نام دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزاری پویش کتابخوانی لبخند در نبرد در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری پویش کتابخوانی لبخند در نبرد در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید