تکلیف نیمار- بارسلونا معین شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نشریه آ.اس مدعی شد در تابستان سال جاری انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن خواهد بود.

تکلیف نیمار- بارسلونا معین شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، تقریبا از چند ماه بعد از انتقال جنجالی نیمار به پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017، همواره شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به نوکمپ وجود داشته و با نزدیک شدن به فصل تابستان این اخبار و شایعات داغ تر هم می گردد. مطابق انتظار در روزهای اخیر نیز بعضی منابع خبر از احتمال توافق نیمار و بارسلونا داده اند، اما نشریه آ.اس فاش کرد باشگاه اسپانیایی به هیچ وجه شرایط جذب بازیکن گرانقیمتی مانند نیمار را ندارد.

رقم بالای انتقال و دستمزد هنگفت نیمار باعث شده بارسلونا شانسی برای خرید این بازیکن نداشته باشد. شیوع ویروس کرونا باعث رقم خوردن بحران مالی بزرگی در باشگاه شده و در حال حاضر امکان پرداخت چنین ارقامی وجود ندارد. اما اگر نیمار برای تمدید قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن به توافق نرسد، محتمل است بارسلونا شرایط بازگشت او را در تابستان سال 2022 آنالیز کند.

قرارداد نیمار و باشگاه فرانسوی یک سال دیگر تمام می گردد. البته نزدیکان نیمار افاش کردند که این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد قرار داشته و این فرایند به زودی رسمی خواهد شد. خود نیمار نیز بعداز صعود دیشب پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ به صورت تلویحی این موضوع را تایید کرد و بدین ترتیب احتمالا شاهد ماندن او در پاریس در سال های پیش رو نیز خواهیم بود و بارسلونا شانسی برای خرید دوباره این بازیکن ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تکلیف نیمار- بارسلونا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف نیمار- بارسلونا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید