بیرانوند: برخی مغرضانه بدنبال مچ گیری از فدراسیون هستند!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، دبیر فدراسیون وزنه برداری درحالی معتقد است برخی بدنبال مچ گیری از فدراسیون و بزرگنمایی اعزام نشدن وزنه برداران به مسابقات جهانی هستند که بی تردید براساس شواهد موجود فدراسیون مقصر اصلی این ماجرااست!

بیرانوند: برخی مغرضانه بدنبال مچ گیری از فدراسیون هستند!

عذر بدتر از گناه

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری درحالی معتقد است برخی بدنبال مچ گیری از فدراسیون و بزرگنمایی اعزام نشدن وزنه برداران به مسابقات دنیای هستند، که بر اساس شواهد موجود فدراسیون مقصر اصلی این ماجرا است. محسن بیرانوند درباره عدم اعزام تیم وزنه برداری نوجوانان به مسابقات دنیای آمریکا می گوید:سال گذشته هم برای اعزام تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به آناهیم آمریکا با مسائل زیادی روبرو شدیم!(البته گویا دبیر فدراسیون وزنه برداری فراموش نموده که سال قبل اگرچه اندکی تیم ملی وزنه برداری برای اخذ ویزای آمریکا با مسائلی خودساخته روبرو شد که بازهم ربطی به سیستم صدور ویزای این کشور نداشت، اما بدون اینکه وزنه برداری از قافله دنیای جا بماند تیم با ترکیب کامل به ینگه دنیا اعزام شد و برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی از سکوی قهرمانی دنیا بالا رفت.)

بیرانوند درباره اظهارات دبیر فدراسیون وزنه برداری آمریکا مبنی بر اینکه چندین بار به ایران برای هماهنگی حضور در مسابقات دنیای ایمیل زده اند، اما پاسخی دریافت ننموده اند،می گوید:این موضوع مرسوم است و برای تمام کشورها دعوتنامه ارسال می گردد و طبق عرف از آنها برای شرکت دعوت می گردد، اما سال قبل در عمل برای انجام مصاحبه مسائل زیادی را تحمل کردیم!(سوال ما از دبیر فدراسیون که با توجیه جالب توجه خود سعی در فرافکنی موضوع اعزام نشدن نوجوانان به مسابقات دنیای دارد هم همین است، که چرا وقتی شما و رییس فدراسیون از این موضوع آگاه بودید، به دروغ اصل قضیه را کتمان نموده و ماجرا را به دشواری پروسه ویزا و همزمانی با مسابقات فجر ربط دادید؟! آیا این نوع حرف های ضدو نقیض بیانگر ضعف و ناهماهنگی میان سیستم مدیریتی وزنه برداری و پنهان کاری مکرر این مجموعه در موضوعات مشابه اینچنینی نیست؟)

بازی با افکار عمومی

بیرانوند ادامه می دهد:ما سال گذشته استرس زیادی برای اعزام شدن یا نشدن تیم داشتیم و در نهایت هم یک ورزشکار و ماساژور تیم را ریجکت کردند، البته برای موسوی و رستمی هم مسائل زیادی در صدور ویزا به وجود آمد که با پیگیری های مرادی و وزارت امور خارجه در لحظات آخرکار این دو وزنه بردار هم درست شد، هرچند که زمان زیادی را از دست دادیم و 2 - 3 روز مانده به مسابقات به آمریکا رسیدیم و عملا جلسه مربیان و کنگره فنی را از دست دادیم و مجبور شدیم فرد دیگری را به نمایندگی از خودمان به کنگره بفرستیم.(قطعا دبیر فدراسیون وزنه برداری در این خصوص یا حافظه اش با او کمک نمی کند و یا اینکه مثل بقیه موارد اینچنینی سعی دارد با توجیه و پاک کردن صورت مسئله افکار عمومی را بدنبال پرتقال فروش بفرستد. زیرا سال قبل هم مسائلی که برای اخذ ویزای آمریکا برای تیم ایجاد شد، مقصر اول و آخرش خود سیستم مدیریتی وزنه برداری و تغییرات مکرر و عجیب و غریبی بود که ابتدا در کادرفنی و سپس در مجموعه تیم ملی ایجاد شده بود. بنابراین صحبت های دبیر فدراسیون در این خصوص بجای اینکه ادله ای محکمه پسند باشد، بیش از گذشته بیانگر ضعف مدیریتی این مجموعه است.)

دبیر فدراسیون وزنه برداری در سرانجام نیز بجای عذرخواهی از اهالی وزنه برداری و نوجوانانی که این فرصت طلایی را بخاطر ضعف مدیریتی وزنه برداری از دست دادند توجیه جالب تری ارایه می دهد:سال جاری هم می دانستیم شرایط بهتر از سال قبل نیست! بنابراین با توجه به تجربه قبلی قید حضور در این مسابقات را زدیم، البته برنامه های ما برای تیم نوجوانان طبق تقویم انجام می گردد و صرفا حضور در مسابقات دنیای ملاک نیست! 5 تا 7 سال دیگر این نفرات باید به تیم ملی بزرگسالان اضافه شوند. در 4 سال گذشته به تمام مسابقات اعزام داشتیم، اما این دوره تشخیص دادیم شرکت نکنیم! متأسفانه برخی دوستان فکر می نمایند مچ گیری نموده اند و درباره عدم اعزام وزنه برداران نوجوان بزرگنمایی می نمایند، درحالی که تمام بچه ها زحمت می کشند و ما هم به دنبال اجرای برنامه های فدراسیون هستیم.

5، 670

منبع: ایران ورزشی

به "بیرانوند: برخی مغرضانه بدنبال مچ گیری از فدراسیون هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: برخی مغرضانه بدنبال مچ گیری از فدراسیون هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید