برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور وزیر ورزش

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید.

برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور وزیر ورزش

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس تهران امروز (شنبه) با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزیر، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، نمایندگان سازمان حسابرسی و برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و امور دارایی و مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

در این جلسه گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از عملکرد هیئت مدیره در حوزه های مختلف اداری، آموزشی، ساختاری، آموزشگاه فوتبال و فنی ارائه کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حمایت های وزیر ورزش و جوانان به منظور ایجاد ساختار قانونی برای باشگاه پرسپولیس و حرکت در مسیر رو به رشد تقدیر کرد و گفت: با حمایت وزیر ورزش پرونده های حقوقی باشگاه پرسپولیس پیگیری و خطرات اصلی برطرف شده است. دو بار هم پرونده پرسپولیس در دادگاه CAS با تخفیف ویژه روبه رو شد، به طوری که بار اول پرداخت 600 هزار دلار به 200 هزار دلار کاهش یافت و در جریان شکایت باشگاه ریزه اسپور هم بدهی 800 هزار یورویی به 50 هزار یورو تبدیل شد.

وی در ادامه به فرایند دریافت مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس اشاره و تأکید کرد: اگر کوشش وزیر ورزش و جوانان صورت نمی گرفت، مجوز حرفه ای پرسپولیس صادر نمی شد.

در این مجمع طیبی مدیرکل دفاتر شرکت های دولتی گفت: پیگیری های خوبی درباره پرونده های حقوقی از سوی وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره اجرا شده تا جایی که حساب های مالی و گزارش های حسابرسی به یک ساماندهی خوبی رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با این روند باشگاه پرسپولیس از زیاندهی به سمت سوددهی برود.

در ادامه هم گزارش حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد و بحث و آنالیز های لازم در خصوص آن صورت گرفت.

جعفر کاشانی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم با تقدیر از حمایت های ویژه سلطانی فر گفت: امروز خوشحالم که کارهای سازنده خوبی در هیئت مدیره اجرا شده است. هیچ گاه به این خوبی کار نشده بود، به طوری که نتایجش را هم در میدان می بینیم که امیدوارم این روند منجر به شکوفایی باشگاه گردد و به معنای واقعی باشگاهداری در کشور محقق گردد که این مهم تأثیرات اجتماعی قابل توجهی هم در کشور خواهد داشت.

وی مسائل سال های گذشته پرسپولیس را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: عدم درایت در انتخاب افراد در مجموعه پرسپولیس در گذشته باعث قصه پرغصه پرسپولیس شده بود، اما امروز شرایط با حمایت و توجه وزیر ورزش و جوانان و اقدامات خوبی که صورت گرفته اوضاع تفاوت بسیار نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید