جونیور: روزی دوباره به ایران باز خواهم گشت، در لیگ برزیل کیفیتم را نشان خواهم داد، طرفداران پرسپولیس احترام زیادی برایم قائل بودند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جدایی از این تیم اظهاراتی انجام داد.

جونیور: روزی دوباره به ایران باز خواهم گشت، در لیگ برزیل کیفیتم را نشان خواهم داد، طرفداران پرسپولیس احترام زیادی برایم قائل بودند

به گزارش ، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جونیور براندائو به وسیله ایجنت برزیلی خود بعد از اقاله قرارداد در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به بعضی سوالات پاسخ داد و بعضی نکات مدنظرش را هم بیان نمود. جونیور درباره جدایی خود از جمع سرخپوشان و این سوال که چه صحبتی با طرفداران پرسپولیس داری اظهار کرد: ابتدا باید از طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران تشکر کنم به خاطر این زمانی که در ایران بودم. می دانم که آن ها انتظارات بیشتری از من داشتند. به خاطر مسائلی که وجود داشت نتوانستم آن طور که باید آن ها را راضی کنم. با این وجود آن ها خیلی با من مهربان بودند و هر موقع در خیابان من را می دیدند با احترام رفتار می کردند و سعی می کردند به من روحیه بدهند.

وقتی آمدم درگیری ذهنی خیلی زیادی داشتم

او ادامه داد: دوست داشتم شرح مختصری بدهم که چرا در ایران پیروز نبودم. وقتی آمدم درگیری ذهنی خیلی زیادی داشتم. به نظر می آمد که پرسپولیس تمایل زیادی به جذب من دارد و به همین خاطر با وجود همه مسائلم به ایران آمدم. سه روز قبل از اینکه به ایران بیایم فرزندم به جهان آمد. هر روز نگران او بودم و هر روز مشغول صحبت با همسرم بودم. او مجبور بود به خاطر نبودن من یک تنه با مسائل زندگی کنار بیاید و ناراحتی های او خیلی روی روحیه من تاثیر می گذاشت.

زمانی دوباره به ایران بازخواهم گشت

جونیور در ادامه گفت: این حس را دارم که زمانی دوباره به ایران بازخواهم گشت و کاری می کنم که همه افرادی که حرف های ناجوانمردانه ای درباره من زدند پشیمان شوند. من واقعا از طرفداران پرسپولیس می خواهم که بازی های پرسپولیس را دنبال نمایند. من در سری آ یا ب برزیل بازی خواهم کرد و کیفیتم را نشان می دهم.

باشگاه لودوگورتس 1.5 میلیون یورو پول انتقال من را پرداخت کرد

مهاجم 24 ساله برزیلی گفت: الان که دارم می روم باید بگویم، در فصل 2018، در سری ب برزیل 9 گل در 18 بازی لیگ و همینطور 5 گل در جام حذفی زدم. بزرگترین انتقال سری ب برزیل در ده سال اخیر بودم. باشگاه لودوگورتس 1.5 میلیون یورو پول انتقال من را داد و شما می دانید که باشگاه های اروپایی برای هر پولی که هزینه می نمایند برنامه دارند. قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم داشتم در تیم گویاس در سری آ برزیل بازی می کردم. یعنی یکی از بهترین تیم های برزیل. نه در لیگ های استانی و نه لیگ سه یا دو کشورم بلکه سطح اول فوتبال برزیل.

این حرف ها واقعا قلب من را درد می آورد

او ادامه داد: از همان لحظه اولی که وارد بازی ها شدم به من اتهام زده صد که او اصلا فوتبالیست نیست و شبیه یک پرنده فروش است. کجا او را پیدا نموده اند و یا او را با پولشویی آورده اند. این حرف ها واقعا قلب من را درد می آورد. طبیعی است که فوتبالیست با ذهنش بازی می نماید و من با این حرف ها نمی توانستم تمرکز لازم را داشته باشم. می گفتند که من حتی یک کنترل توپ ساده نمی توانم انجام دهم در حالی که قبل از اینکه به ایران بیایم در سری آ برزیل حضور داشتم.

او گفت: در انتها باید درباره قراردادم باید بگویم که من فقط با دریافت حقوق ماهیانه پرسپولیس را ترک می کنم. در صورتی که هر بازیکن دیگری بود می گفت حداقل 70-60 درصد پولم را بدهید تا بروم. این بخاطر این است که مدیربرنامه ها و خود من احترام زیادی برای پرسپولیس قائل هستیم. من یک بازیکن جوان هستم و این سال آخر فوتبال من نیست. من نمی خواهم فقط یک پول بادآورده بگیرم و به خاطر احترامی که برای پرسپولیس قائلم فقط حقوق ماهیانه ام را میگیرم. من ایران را با حس خوب و خاطره های خوب ترک می کنم. یک روز به ایران برمی گردم و آن افرادی که حملات ناجوانمردانه ای به من کردند یک روز از حرف های خود پشیمان می شوند. منتظر بازگشت من به لیگ ایران باشید و بازی هایم در ادامه فصل را ببینید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جونیور: روزی دوباره به ایران باز خواهم گشت، در لیگ برزیل کیفیتم را نشان خواهم داد، طرفداران پرسپولیس احترام زیادی برایم قائل بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جونیور: روزی دوباره به ایران باز خواهم گشت، در لیگ برزیل کیفیتم را نشان خواهم داد، طرفداران پرسپولیس احترام زیادی برایم قائل بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید