اگر چشم و ابروی مشکی دارید، این آرایش را بکنید

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، وقتی موها و رنگ چشم تیره دارید، احتیاج چندانی به آرایش ندارید زیرا چشم و ابرو مشکی شما به خوبی معین است و موهایتان مانند قاب چهره تان را در برگرفته اند.

اگر چشم و ابروی مشکی دارید، این آرایش را بکنید

افرادی که دارای چشم و ابرو مشکی هستند با رعایت یک سری از نکات می توانند به راحتی دارای چهره ای زیبا و مجذوب کننده تر شوند و از چشم و ابرو خود نهایت استفاده را ببرند. در این مطلب از وبلاگ اخبار و رویدادها به موضوع آرایش مخصوص افراد دارای چشم و ابروی مشکی می پردازیم.

آرایش مخصوص افراد دارای چشم و ابروی مشکی

به پوست خود دقت داشته باشید

پوست درخشان، سالم و شاداب برترین زمینه برای هر ترکیب رنگ مو و چشمی است؛ بنابراین در ابتدایی ترین حالت باید به پوست خود توجه داشته باشید؛ بنابراین در آرایش ها از یک کرم پوشش پایه ای بهره ببرید. با توجه به تیرگی رنگ چشم و موها اگر پوستتان توناژ طلایی و کمی برق داشته باشد بسیار زیبا می گردد.

مورد دیگری که باید دقت داشته باشید این است که ریمل و خط چشم مشکی باید ابزار همیشگی آرایش چشم های شما باشند. بستگی به نوع چشم ها دارد که از چه مدل خط چشمی بهره ببرید؛ اما این به سیاه تر نشان دادن چشم ها یاری می نماید.

آرایش طبیعی

تنها از یک خط چشم و ریمل برای حالت دادن به چشم ها بهره ببرید. این کار به تیره شدن دور چشم ها و روشن تر دیده شدن سفیدی چشم ها یاری می نماید. می توانید کمی سایه قهوه ای برای پشت پلک ها بهره ببرید. حتی می توانید از مداد سیاه یا سرمه برای تیره تر کردن مژه های پایینی چشم بهره ببرید. از یک برق لب یا رژ لب ملایم برای اتمام آرایش تان بهره ببرید.

آرایش تیره تر

اگر پوست تیره دارید، از سایه سیاه برای گوشه های پلک ها بهره ببرید و از سایه صورتی روشن یا قهوه ای روشن برای وسط پلک ها بهره ببرید. اگر پوست روشنی دارید، به جای سیاه از طوسی بهره ببرید و برای وسط پلک از آبی روشن، سبز روشن، هلویی یا قهوه ای روشن بهره ببرید. برای انتخاب رنگ رژ لب سراغ رنگ های قوی تر بروید، رنگ توت تیره، زرشکی، عنابی و آلویی بهره ببرید. به ویژه اگر توناژ پوستی کمی تیره داشته باشید رنگ های قرمز شما را خیلی مجذوب کننده می نماید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب خط اخم ابروی خود را با راهکارهای خانگی از بین ببرید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "اگر چشم و ابروی مشکی دارید، این آرایش را بکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر چشم و ابروی مشکی دارید، این آرایش را بکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید