اعتبارات ارزش افزوده موفقیت های ورزشی را بیشتر نموده است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی چهارشنبه شب با حضور ایرج رحمانی معاون هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، فاطمه مرادیان مدیرکل امور بانوان استانداری، جمعی از پیش کسوتان، ورزشکاران، روسای هیئت های ورزشی و مدال اوران بازیهای آسیایی در استانداری قزوین برگزار گردید.

اعتبارات ارزش افزوده موفقیت های ورزشی را بیشتر نموده است

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: از مدال آوران تشکر می کنیم که با کسب سه طلا توسط مرندی، عسگری و علیپور و برنز خانم کربلایی مردم را شاد کردند.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم این استعدادها را کشف کنیم به جایگاههای بهتری می رسیم.

محمدی بیان نمود: مربیان ملی پوشان کار ارزشمندی دارند زیرا زحمت آماده شدن ورزشکاران را متحمل می شوند و در کنار تجلیل از ورزشکاران باید از مربیان هم تشکر کنیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی توضیح داد: برای تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی مجلس دو اقدام ارزشمند انجام داد که با این کارها تزریق منابع مالی در ورزش بیشتر شد.

وی بیان نمود: اختصاص اعتبار از ارزش اضافه نموده چند برابر شد و با رشد 300 درصدی شاهد تحولی در این عرصه شدیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: واگذاری پروژه های نیمه تمام ورزشی از دیگر کارهای ارزشمندی بود که سرعت بهره برداری از این طرحها را با یاری بخش خصوصی بالا می برد.

وی اظهارداشت: با این رویکرد سالن شش هزار نفری قزوین تسریع گردیده و در این راستا 600 میلیون تومان هم برای سالن سنگ نوردی اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان نمود: بسته حمایتی برای هیئت های ورزشی از کارهای خوبی است که انجام شده و با برنامه هایی که مدیرکل جوان ورزش و جوانان استان تهیه نموده شاهد پویایی در استان گردیده ایم.

هدیه پاراآسیایی ها مانند مدال آوران آسیایی

در این مراسم با موافقت استاندار قزوین مقرر شد هدایای ورزشکاران پاراآسیایی ها در صورت مدال آوری مانند ورزشکاران آسیایی مشخص گردد.

در ادامه از ورزشکاران اعزامی به مسابقات اسیایی و مدال آوران این رقابتها تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعتبارات ارزش افزوده موفقیت های ورزشی را بیشتر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات ارزش افزوده موفقیت های ورزشی را بیشتر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید