فایل صوتی لورفته از دروازه بان آرژانتین درباره تنش بازی برابر هلند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین، نقش مهمی در انگیزه دادن به هم تیمی هایش در جام جهانی 2022 دارد.

فایل صوتی لورفته از دروازه بان آرژانتین درباره تنش بازی برابر هلند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، امیلیانو مارتینز بدون شک یکی از بازیکنان نمادین و پر حرارت تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر است.

حالا تصاویری منتشر شده که به نظر می رسد او به شخصیت مهمی در رختکن این تیم در کنار لیونل مسی و نیکولاس اوتامندی تبدیل شده و پیش از بازی برابر هلند در مرحله یک چهارم نهایی سعی نموده با صحبت هایش به هم تیمی هایش انگیزه بدهد.

او پیش از ورود به زمین در تبادل نظر با بازیکنان آرژانتین گفت: به بیرون نگاه کنید! بیرون را ببینید! این بازی قرار است سخت باشد. کل بازی همین است. ما همواره داخل زمین حرف می زنیم. هرگز بیرون از زمین حرفی نداریم، فقط داخل زمین.

صحبت های او نشان داد که بحث درباره تنش بازی برابر هلند پیش از این در این گروه به صورت خصوصی مورد بحث نهاده شده بود و وقتی این موضوع در کنار درگیری های داخل زمین در نظر گرفته می گردد، این تنش ایجاد شده غیر قابل اجتناب به نظر می رسد.

بازیکنان دو تیم حتی پس از خاتمه ضربات پنالتی و زمانی که امیلیانو مارتینز پیروز شد تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی کند نیز به درگیری با یکدیگر خاتمه ندادند و نیکولاس اوتامندی نیز یکی از بازیکنانی بود که با سرعت به سمت بازیکنان هلند رفت تا خوشحالی اش را برابر آنها نشان دهد، موضوعی که بسیار مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی نهاده شد.

  • ادعای عجیب هم تیمی طارمی در خصوص فیفا | قهرمان جام جهانی را از قبل انتخاب نموده اند

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "فایل صوتی لورفته از دروازه بان آرژانتین درباره تنش بازی برابر هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایل صوتی لورفته از دروازه بان آرژانتین درباره تنش بازی برابر هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید