نعمتیان اطلاع داد: شروع ورزش در سکوت برای حفظ طبیعت و محیط زیست

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، با دستور افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و با هدف یاری به حفظ آرامش طبیعت و حفاظت بیشتر از محیط زیست، فعالیت silent sports (ورزش در سکوت) در زیر مجموعه انجمن ورزش در طبیعت این فدراسیون شروع به کار خواهد نمود.

نعمتیان اطلاع داد: شروع ورزش در سکوت برای حفظ طبیعت و محیط زیست

حمید نعمتیان رئیس انجمن ورزش در طبیعت با تایید این خبر در تشریح جزئیات آن گفت: ورزش در طبیعت دارای زیر ساختی به وسعت کره زمین می باشد که با توجه به اهمیت محیط زیست و تاثیر طبیعت بر روحیه انسان در راستای تندرستی و سلامت روان افراد در جامعه، درصدد هستیم کمپ های تمرینی ورزشی با زمان های متفاوت را درطبیعت راه اندازی نمائیم.

وی ادامه داد: سایلنت اسپرت به معنی ورزش در سکوت به شیوه های تمرینی و ورزشی بی صدا در طبیعت گفته می گردد که در کشورهای دنیا اولی علاقه مندان به تندرستی و سلامت روان، طبیعت و حافظان محیط زیست را به خود اختصاص داده است

رئیس انجمن ورزش در طبیعت در ادامه گفت: در silent sports ورزش هیچگونه محدودیت فصلی وجود ندارد و در هر فصل می توان ورزش متناسب با آن فصل را انجام داد. علاقه مندان می توانند با تمرینات هوازی و کششی آرام بخش همراه با تمرکز درونی در طبیعت و دور از هیاهوی زندگی شهری سلامتی جسم و روان خود را تضمین نمایند. این افراد با انرژی مضاعفی که از طبیعت دریافت می نمایند رضایت از زندگی بیشتری خواهند داشت.

حمید نعمتیان در سرانجام گفت: از ویژگی های شخصیتی افرادی که به این نوع از ورزش می پردازند داشتن روحیه فوق العاده قوی و دارای اعتماد به نفس بیشتری می باشد و به همین جهت برای گذران امورات روزمره زندگیشان به افراد دیگر وابستگی کمتر و رضایت از زندگی بیشتری را خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نعمتیان اطلاع داد: شروع ورزش در سکوت برای حفظ طبیعت و محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتیان اطلاع داد: شروع ورزش در سکوت برای حفظ طبیعت و محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید