اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، ایده های دانشمندان جوان 5 حوزه علوم پایه در اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان معرفی می شوند.

اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اخبار و رویدادها، اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در راستای حمایت از ایده های جوانان در 5 حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین شناسی و علوم زیستی) و با دو رویکرد ویژه ویروس کرونا و هوش مصنوعی، با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی، ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد حامیان دانشگاه تهران، به صورت مجازی در تاریخ سه شنبه 9 آذرماه امسال، ساعت 15 تا 18 برگزار می گردد.

دانشجویان رشته های مختلف و کلیه علاقه مندان آشنایی با فرآیند تبدیل ایده به کسب وکار می توانند در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به صورت مجازی (https://www.aparat.com/ysfpersia/live) حضور داشته باشند.

تیم های برتر شرکت کننده در جشنواره که طی دو مرحله داوری به بخش انتهای راه یافته اند و برگزیده شده اند، در انتها جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار حمایتی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط همراهی تا تجاری سازی ایده برای ورود به زیست بوم کارآفرینی و مالی کشور نیز بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید