کلاس های بحث آزاد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، همان طور که می دانید برای تقویت زبان انگلیسی، کلاس ها، دوره ها، انواع ابزارهای آموزشی و اپلیکیشن های مخصوص زبان های خارجی وجود دارد که هرکسی با توجه به وقت و هدف خود یکی را به دلخواه انتخاب می نماید.

کلاس های بحث آزاد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بنابر اعلام آکادمی زبان گات، کلاس های بحث آزاد یا همان (free discussion) یکی از مؤثرترین دوره های مرکز زبان گات می باشد که ویژگی های بسیاری برای کسانی که دارای سطح زبان مطلوب هستند، داراست. برای آشنایی بیشتر با کلاس های بحث آزاد با ما همراه باشید.

درباره کلاس های بحث آزاد (free discussion)

آن دسته از زبان آموزانی که تا حدودی مسلط به گرامر و مکالمه زبان انگلیسی هستند می توانند از این کلاس ها برای تقویت Speaking خود بهره ببرند. این دوره به این صورت است که استاد موضوع جذابی را در کلاس مطرح می نماید و زبان آموزان تک به تک باید در خصوص موضوعی که استاد معین نموده نظر خود را به زبان انگلیسی مطرح نمایند. حال می توانید نسبت به پرسشی که مطرح شده دلایل موافقت و یا مخالفت خود را بازگو کنید و یا اگر اطلاعات دقیقی در رابطه با تاپیک دارید بگویید. این کار باعث ایجاد یک چالش محبت آمیز و جذاب در کلاس می گردد که موجب گپ و گفت وگو زبان آموزان با یکدیگر می گردد.

در این بین نقش استاد، اداره کردن کلاس، یاری به زبان آموزان در خصوص گرامر، کلمات و هر موضوعی در رابطه با زبان انگلیسی است و در آخر از شما می خواهد تا یک نتیجه گیری کلی در خصوص بحث همان جلسه ذکر کنید. شور و اشتیاق زبان آموزان در کلاس های بحث آزاد به قدری است که گاهی رقابت بر سر گفت وگو و صحبت کردن بین زبان آموزان باعث می گردد زمان کلاس نیز بیشتر گردد. در آکادمی زبان گات می توانید با شرکت در کلاس های بحث آزاد (free discussion) به سرعت پیشرفت خود را در مکالمه زبان انگلیسی احساس کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آغاز کلاس های بحث آزاد موسسه زبان گات می توانید با شماره هایی که بر روی سایت قرار گرفته است تماس بگیرید و با کارشناسان آموزش گات مشورت کنید.

ویژگی های کلاس های بحث آزاد

- ایجاد انگیزه در مکالمه زبان انگلیسی

- بالا بردن اعتمادبه نفس در به کار بردن اطلاعات آموخته شده

- پیشرفت چشمگیر در مکالمه زبان انگلیسی در بازه زمان کوتاه

- یادگیری اصطلاحات و کلمات کاربردی

- یادگیری گرامر زبان انگلیسی با تکرار جملات پرکاربرد

با توجه به این که قبل از شرکت و ثبت نام در کلاس های بحث آزاد باید توسط سوپروایزر موسسه زبان گات معین سطح شوید، به شما زبان آموزان گرامی پیشنهاد می گردد تا از مشاوره تخصصی رایگان این مجموعه استفاده کنید و بهترین دوره ها را با توجه به اهدافتان انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کلاس های بحث آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های بحث آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید