ببینید ، رد شدن یک گله گاو از روی مردم! ، اظهارات عجیب مردی که جان سالم به در برد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، هندوستان سرزمین شگفتی هاست؛ با این حال، تماشا مراسم عجیب آنها همچنان شوکه کننده است؛ مثلا این مراسم برکت گاو.

ببینید ، رد شدن یک گله گاو از روی مردم! ، اظهارات عجیب مردی که جان سالم به در برد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از تی آر تی، ساکنان شهر مرکزی اوجین، هندوستان، به گاوها اجازه می دهند تا روی آنها راه بروند و آنها را زیر پا بگذارند؛ این سنت یکی از آیین های پرستش گاو است. شاخ گاوهای این مراسم با رنگ، بادکنک و سایر وسایل زینتی تزئین می گردد و شور این مردم که با ضربات طبل و در جوار معبد مرکزی این منطقه قوت می گیرد نام روستای بهیداواد را جهانی نموده است.

ماهش آگاروال، یکی از شرکت کنندگان در این مراسم، گفت: گاو مقدس مادر قدرتی دارد که از وقوع هر حادثه ای جلوگیری کند. ما هیچ دردی را احساس نمی کنیم و آنها مثل گِل سبک هستند. این مراسم یک روزه سال جاری برای جلوگیری از اثرات منفی خورشید گرفتگی به تعویق افتاده بود و دیرتر از زمان هر ساله اش برگزار گردید.

مردم بومی معتقدند این مراسم برکات گاوها را افزون می نماید؛ گاو در میان این مردم مقدس است زیرا بخشی جدایی ناپذیر از زندگی یک روستایی است و همه چیز از لبنیات گرفته تا یاری به مزرعه و غیره را برای مردم فراهم می نماید.

  • ببینید | مراسم پرسر و صدای جشن ازدواج قورباغه ها | هدف عجیب هندوها از برگزاری مراسم
منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، رد شدن یک گله گاو از روی مردم! ، اظهارات عجیب مردی که جان سالم به در برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، رد شدن یک گله گاو از روی مردم! ، اظهارات عجیب مردی که جان سالم به در برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید