شرایط مبهم گرت بیل؛ می رود یا می ماند؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، شرایط آینده گرت بیل در رئال مادرید هر روز مبهم تر و پیچیده تر از قبل می گردد.

شرایط مبهم گرت بیل؛ می رود یا می ماند؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، دو سال قرارداد گرت بیل با رئال مادرید باقی مانده اما زین الدین زیدان هیچ علاقه ای به ادامه همکاری با ستاره ولزی ندارد. با وجود این که به نظر می رسد گرت بیل در رقابت های فصل پیش رو هم یک نیمکت نشین محض در رئال خواهد بود اما او و مدیربرنامه اش اصرار زیادی به ماندن در جمع کهکشانی ها دارند.

از طرفی طی روزهای گذشته ستاره ولزی در مصاحبه ای بیان کرد که در تابستان قبل خواهان جدایی از رئال مادرید و انتقال احتمالی به سوپرلیگ چین بوده اما باشگاه اسپانیایی با این موضوع مخالفت نموده است؛ موضوعی که حالا رابطه گرت بیل با لوس بلانکوس را به نوعی وارد فاز لج و لجبازی نموده است.

در چند روز اخیر صحبت هایی در رابطه با احتمال جدایی گرت بیل در همین تابستان با وجود مخالفت خودش، مطرح شد. حالا در همین رابطه اسپورت مدعی شده که شرایط این بازیکن در رئال مادرید کاملاً با ابهام و پیچیدگی روبرو است. بیل علاقه ای به جدایی نشان می دهد و از طرف دیگر رئال مادرید هم تا به امروز به شایعات واکنش نشان نداده و هرگز اعلام ننموده که این بازیکن فصل آینده هم در سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط مبهم گرت بیل؛ می رود یا می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مبهم گرت بیل؛ می رود یا می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید