وزش باد در خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی از عصر امروز، شنبه وزش باد در منطقه ها مختلف این استان به ویژه نواحی بادخیز شدت می گیرد و تا سرانجام هفته این شرایط ادامه دارد.

وزش باد در خراسان رضوی افزایش یافت

مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضو گفت: بر این اساس سرعت وزش باد در نواحی شرقی، جنوبی و بعضی نقاط غربی خراسان رضوی بیشتر خواهد بود و گاهی وزش باد شدید همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

او اضافه نمود: بیشترین شدت وزش باد در 24 ساعت گذشته از شهرستان تایباد با سرعت 65 کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز آسمان این استان غالبا صاف است، ادامه داد: دمای هوا در استان از فردا به طور تدریجی و خیلی با شیب ملایم افزایش پیدا می نماید که این فرایند تا اواخر این هفته ادامه خواهد داشت.

اثمری بیان نمود: در 24 ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین 14 تا 30 درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد نیز حدود 31 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به 15 درجه سلسیوس خواهد رسید.

او توضیح داد: قوچان با کمینه دمای هوای 6 درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای 35 درجه به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهر های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

وبلاگ اخبار و رویدادها خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وزش باد در خراسان رضوی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد در خراسان رضوی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید